خانهاخبار
ایرفون بی‌سیم ردمی AirDots 3 پرو با تکنولوژی حذف صدای محیط معرفی شد

ایرفون بی‌سیم ردمی AirDots 3 پرو با تکنولوژی حذف صدای محیط معرفی شد

شرکت ردمی که زیر مجموعه شیائومی است، در امروز ایرفون بی‌سیم جدید خود را که AirDots 3 پرو نام دارد معرفی کرد که با تکنولوژی حذف صدای محیط و عمر باتری ۲۸ ساعته عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۳/۶

شرکت ردمی که مدتی است به یکی از زیر مجموعه‌های شیائومی تبدیل شده است، در امروز از ایرفون بی‌سیم جدید خود که AirDots 3 پرو نام دارد رونمایی کرد. این ایرفون‌ها با وجود قیمت مقرون به صرفه خود، از تکنولوژی حذف صدای محیط پشتیبانی می‌کنند و دارای قابلیت‌هایی چون شارژ بی‌سیم و حالت با Latancy پایین است که معمولا در دستگاه‌های رده بالا و با قیمت بالاتر استفاده می‌شوند.

AirDots 3 پرو با درایورهای ۹ میلی متری و ۳ میکروفون برای بهبود کیفیت مکالمات و همچنین حذف صدای محیط عرضه می‌شود. به گفته ردمی، حالت نویز کنسلینگ قرار گرفته در این ایرفون می‌توانند صدای اطراف را تا ۳۵ دسیبل کاهش دهد. این ایرفون بی‌سیم برای اتصال از بلوتوث 5.2 استفاده کرده که توانایی اتصال همزمان به دو دستگاه مختلف را نیز به ارمغان می‌آورد.

image

 

ایرفون AirDots 3 پرو با باتری ۳۵ میلی آمپری عرضه شده که برای حدود ۶ ساعت استفاده از ایرفون‌ها کافی است که البته با استفاده از حالت ANC، این زمان به ۳ ساعت می‌ٰرسد. کیس این ایرفون نیز یک باتری ۴۷۰ میلی آمپری را درون خود قرار داده است که عمر باتری این محصول را به ۲۸ ساعت می‌رساند. این کیس برای شارژ شدن از یک پورت USB-C استفاده می‌کند و امکان استفاده از شارژ بی‌سیم نیز برای پر کردن باتری آن وجود دارد.

این ایرفون موفق به دریافت گواهی IPX4 شده و در برابر پاشیده شدن آب مقاوم است. ردمی AirDots 3 پرو در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه شده و قیمت آن در کشور چین ۲۹۹ یوآن ( حدود ۴۷ دلار) اعلام شده است. این محصول در روز ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) به بازار چین خواهد آمد ولی این شرکت هنوز خبری از عرضه جهانی آن منتشر نکرده است.

image

 

این سری از ایرفون‌ها به دلیل کارایی خوب و قیمت مناسب خود طرفداران بسیاری در کشور ایران دارند. شما درباره معرفی رسمی AirDots 3 پرو ردمی چه فکر می‌کنید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)