خانهاخبار
هواوی از هدفون‌های کاملا بی‌سیم FreeBuds 4 با حذف نویز فعال رونمایی کرد

هواوی از هدفون‌های کاملا بی‌سیم FreeBuds 4 با حذف نویز فعال رونمایی کرد

هواوی از هدفون‌های کاملا بی‌سیم خود با نام FreeBuds 4 با قابلیت حذف نویز فعال و تراشه کرین A1 رونمایی کرد
۱۴۰۰/۲/۳۰

هواوی به تازگی از آخرین هدفون‌های بی‌سیم خود با نام تجاری FreeBuds 4 رونمایی کرده است. این گوشی‌ها از ظاهر آشنایی برخوردار هستند و همان زبان طراحی FreeBuds 3 را یادآوری می‌کنند. البته هواوی نیز از تراشه Krin A1 در این ایربادها استفاده کرده تا ارتباط با ثبات‌تری را برای آن برقرار کند.

image

 

نسخه جدید با درایورهای دینامیکی ۱۴.۳ میلی‌متری عرضه می‌شود و دارای سه میکروفون در اطراف ایرباد است تا بتواند آزادانه برای انتخاب صدا و حذف صدای اطراف عملکرد مطلوبی را ارائه دهد. حذف فعال نویز می‌تواند تا ۲۵ دسی‌بل از صدای اطراف را بکاهد. روی هر هدفون کنترل‌های لمسی تعبیه شده و تا سه ضربه را پشتیبانی می‌کند و باید گفت FreeBuds 4 تنها ۴.۱ گرم وزن دارد. ایربادهای جدید هواوی از طریق بلوتوث ۵.۲ متصل می‌شود و از اتصال همزمان به دو دستگاه نیز پشتیبانی می‌کند.

image

 

FreeBuds 4 با یک قابلیت ویژه به بازار عرضه می‌شود و آن مود clear voice است که نوید صدای واضح برای ولاگرها را می‌دهد، به این شکل که در محیط‌های پر سرو صدا بتواند صدای خود شخص را واضح کند و کاربر استفاده کننده از این هدفون صدای خود را واضح بشنود. یک حالت یا مود تاخیر کم یا low latency نیز وجود دارد که در مواقعی که کاربر در جلسات صوتی است کاربرد دارد. در این جلسات تاخیر صوتی را به ۹۰ میلی‌ثانیه می‌رساند و کاربر در این حالت صدایی واضح و دقیق در اختیار دارد. عمر باتری این ایربادها ۴ ساعت در حالت پخش موسیقی است و به کمک کیس شارژ می‌توان تا ۲۲ ساعت شارژدهی را برای FreeBuds 4 تضمین کرد. هواوی ادعا کرده تا با ۱۵ دقیقه شارژ با کمک کیس می‌توان تا ۲.۵ ساعت به موسیقی گوش داد. این کیس از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود و همچنین پشتیبانی از شارژ بی‌سیم با استاندارد Qi نیز در آن تعبیه شده است. شایان ذکر است این ایربادها از گواهینامه IPX4 هم برخوردار هستند که مقاومت در باران را به کاربر ارائه می‌دهد.

image

 

در پایان گفتنی است که FreeBuds 4 در رنگ‌های سفید، نقره‌ای و قرمز ارائه می‌شود. قیمت این هدفون‌های کاملا بی‌سیم ۱۵۵ دلار است و فروش رسمی آن قرار است از تاریخ ۶ ژوئن آغاز شود. قیمت جهانی و بازارهای پیش روی FreeBuds 4 به زودی اعلام خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)