خانهاخبار
رویداد هواوی در روز 19 می و محصولات جدید مورد انتظار

رویداد هواوی در روز 19 می و محصولات جدید مورد انتظار

شرکت هواوی اعلام کرده که در تاریخ ۱۹ مه (۲۹ اردیبهشت) مراسمی را برای معرفی برخی محصولات جدید خود برگزار خواهد کرد و به معرفی محصول تازه‌ای در سری میت نیز اشاره کرده است.
۱۴۰۰/۲/۲۶

شرکت هواوی اعلام کرده که قصد برگزاری مراسمی برای معرفی محصولات جدید خود در تاریخ ۱۹ مه (۲۹ اردیبهشت) را دارد. این غول تکنولوژی چینی در پستی که در شبکه اجتماعی Weibo قرار داده گفته است که طرفدارانشان می‌توانند منتظر معرفی عضو جدید خانواده میت نیز در این روز باشند.

به غیر اعلام تاریخ این مراسم، هواوی همچنین پوستری نیز منشتر کرده که لوگوی سری میت را در کنار نام محصولی که همچنان مشخص نیست، نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد که هواوی قصد معرفی مانیتورهای جدیدی را نیز در این مراسم دارد.

image

 

با توجه به شایعات قبلی، این مانیتورها در دو مدل منتشر شده که شامل سری حرفه‌ای MateView و سری گیمینگ MateView GT هستند. مانتیور‌های MateView هواوی در اندازه‌های ۳۲ و ۴۲ اینچی عرضه شده و پنل‌های خمیده دارند. مدل گیمینگ این مانتیور‌ها نسبت صفحه ۲۱:۹ و رزولوشن 3K+ دارد که احتمالا همان ۱۴۴۰×۳۴۴۰ بوده و نرخ به‌روزرسانی این نمایشگر نیز ۱۶۵ هرتز است.

مانیتور گیمینگ دارای بلندگوی دوگانه نیز هست و در سوی دیگر؛ مدل حرفه‌ای رزولوشن 4K+ با نسبت صفحه ۳:۲ و رزولوشن ۳۰۰۰×۴۵۰۰ عرضه خواهد شد. این ماینتور حاشیه‌های بسیار کمی داشته و نسبت نمایشگر به بدنه آن تقریبا ۱۰۰ درصد است! این مانیتورها گواهی HDR400 را دریافت کرده و از نمایش عمق رنگ ۱۰ بیتی نیز پشتیبانی می‌کنند.

image

 

به غیر از مانیتور هواوی MateView، انتظار می‌رود که این شرکت از محصولات چون ساعت هوشمند هواوی واچ مخصوص کودکان 4X، ترازوی هواوی 3 پرو، لپ‌تاپ هواوی میت‌بوک 16، ایرفون بی‌سیم هواوی فری بادز 4 و در نهایت روتر رده بالای هواوی H6 نیز رونمایی کند.

البته، عرضه برخی از این محصولات مانند هواوی فری بادز 4 و میت بوک 16 ممکن است به تاخیر افتاده و آنها نهایتا در کنار تبلت میت پد پرو 2 و سری واچ 3 عرضه شوند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)