خانهاخبار
مک بوک ایر جدید با رنگ بندی آیمک‌ها عرضه خواهد شد

مک بوک ایر جدید با رنگ بندی آیمک‌ها عرضه خواهد شد

اپل در نظر دارد تا نسل جدید مک بوک ایر را با رنگ بندی شاد و جذاب آیمک‌های 24 اینچی ارائه کند.
۱۴۰۰/۲/۱۹

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مسلما می‌دانید که پس از کش و قوس‌های فراوان، شرکت اپل چندی پیش از آیمک 24 اینچی جدید خود رونمایی کرد که این محصول، در چند رنگ مختلف و با چهره‌ای جدید و جذاب روانه بازار شد. برای افرادی که به رنگ‌های این محصول علاقمند هستند، باید بگوییم که ظاهرا کوپرتینویی‌‌ها در نظر دارند تا نسل جدید مک بوک را با چنین رنگ‌هایی طراحی و ارائه نمایند.

جان پراسر، یکی از افشاگران سرشناس محصولات اپل، به تازگی با انتشار یک ویدئو در کانال یوتیوب خود، اعلام کرده است که مراحل آزمایشی طرح اولیه مک بوک ایر جدید با رنگ‌هایی خاص در دستور کار قرار گرفته است. منبعی که پراسر چنین خبری را از آن نقل کرده، مدعی شده است که این سیستم رنگ بندی برای کاربران پایه مک بوک‌ها در نظر گرفته خواهد شد که به نظر می‌رسد این موضوع مربوط به مک بوک ایر باشد.

سایر اطلاعات در مورد دستگاه جدید هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اما ظاهرا اپل قصد دارد تا محصول جدید مبتنی بر سیستم عامل مک را در پایان سال جاری یا اوایل سال آينده با پردازنده M2 معرفی و روانه بازار کند. مینگ چی کو، یکی دیگر از تحلیل گران سرشناس محصولات اپل نیز به تازگی اعلام کرده است که اپل در سال 2022، از مک بوک ایر با نمایشگر مینی ال‌ای‌دی رونمایی خواهد کرد.

image

 

بد نیست بدانید که پراسر در ماه فوریه سال جاری میلادی، خبر رونمایی از آیمک با رنگ‌های مختلف را داده بود که در نهایت، شاهد بروز چنین اتفاقی بودیم. او اعلام کرده است که خبرها در مورد مک بوک جدید نیز از همان منبع منتشر کننده اخبار پیشین نقل شده است. به این ترتیب می‌توان امیدوار بود که چنین اتفاقی در پایان سال جاری یا اوایل سال آینده روی دهد.

تصاویر طرح مفهومی مک بوک با رنگ بندی یاد شده را در این مطلب مشاهده می‌کنید. البته بعید هم نیست که حاشیه نمایشگر مک بوک ایر جدید و رنگی، سفید باشد تا شبیه به آیمک 24 اینچی شود. نظرتان در مورد این دستگاه چیست؟ به نظر شما آيا اپل در نهایت مک بوکی با این سبک و سیاق را معرفی خواهد کرد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)