خانهاخبار
گوشی ارزان ردمی نوت 10 پرو با ویژگی‌های خاص

گوشی ارزان ردمی نوت 10 پرو با ویژگی‌های خاص

به نظر می‌رسد که شیائومی و ردمی در حال آماده کردن یک نسخه 5G از گوشی ردمی نوت 10 هستند.
۱۴۰۰/۲/۱۷

یادمان نرود که این سری از گوشی‌های شیائومی، میان‌رده محسوب می‌شوند اما با این حال شیائومی ویژگی‌هایی را برای این سری در نظر گرفته است که آن را بیش از پیش به صرفه‌تر می‌کنند. دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و نمایشگر AMOLED با نرخ بروزرسانی۱۲۰هرتز از ویژگی‌های بسیار ارزنده‌ی این مدل خواهد بود. اما یک چیزی که در این گوشی کم بود تا شبیه به پرچمداران شود، پشتیبانی از شبکه 5G بود. 

اگرچه گسترش شبکه 5G به خاطر پاندمی کرونا در جهان کمی کند پیش می‌رود اما در هر حل، پوشش‌دهی آن هنوز با سرعت ثابتی در حال رشد است. بنابراین حتی برای یک میان‌رده نیز پشتیبانی از این ویژگی ضروری است. جدا از این موضوع، این اولین گوشی میان‌رده شیائومی نخواهد بود که به پشتیبانی از شبکه 5G مجهز می‌شود اما ردمی نوت 10 5G، ارزان‌ترین گوشی ۵جی این شرکت خواهد بود.

image

 

با توجه به شایعات جدیدتر اخیر، با تصویری که منتشر شد، به نظر میرسد که یک Redmi Note 10 pro 5G نیز در لیست تولیدی‌های این شرکت باشد. با توجه به این تصویر تبلیغاتی رسمی که به نظر می‌رسد برای بازار اسپانیا است، گوشی را به تصویر کشیده که شباهت زیادی به ردمی نوت 10 پرو دارد و عبارت 5G بالای تصویر نمادین چیپست کوالکام هم پشتیبانی این گوشی از 5G را تایید می‌کند. اینکه چه چیپستی روی این گوشی نصب خواهد شد هنوز مشخص نیست اما امیدواریم که چیپست بهترین نسبت به اسنپدراگون 732G را روی این محصول ببینیم.

شایعاتی در این مورد هم وجود دارد که احتمالا از چیپست Snapdragon 750G استفاده خواهد شد که پیشرفت خوبی محسوب می‌شود. شاید بهترین کار این باشد که به Snapdragon 780G امیدوار نباشیم چون از این چیپست برای Mi 11 Lite 5G استفاده شده است که به تازگی عرضه شده است و گران‌تر از Redmi Note 10 است.

جدا از این تفاوت ، باید دید آیا Redmi Note 10 Pro 5G با دو قل دیگرش  که 4G هستند یکسان خواهد بود یا خیر. اگرچه نام‌های آن‌ها شبیه به هم است و ممکن است مشتریان را گیج کنند اما احتمالا این دو گوشی از یکدیگر کاملا متفاوت خواهند بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)