خانهاخبار
آشنایی با محبوب ترین گوشی های هوشمند از لحاظ کاربری آسان در سال 2021

آشنایی با محبوب ترین گوشی های هوشمند از لحاظ کاربری آسان در سال 2021

در این مقاله چهار گوشی تلفن همراه هوشمند را به شما معرفی می‌کنیم که استفاده از آن‌ها بسیار آسان است.
۱۴۰۰/۲/۶

image

 

در شرایطی که بعضی‌ها عاشق تکنولوژی هستند و برای یکی دو امکانات تازه، گوشی قبلی‌شان را عوض می‌کنند؛ بعضی‌ها هم این همه هیجان را درک نمی‌کنند و سادگی را ترجیح می‌دهند. این افراد ممکن است افراد مسنی باشند که میانه‌ای با تکنولوژی ندارند یا جوان‌هایی که از یک گوشی چیزهای زیادی نمی‌خواهند و ترجیح می‌دهند یک گوشی هوشمند ساده داشته باشند.

اگر شما هم جزو این گروه هستید یا می‌خواهید برای کسانی با این ویژگی‌ها گوشی هوشمند با کاربری آسان تهیه کنید، این مقاله برای شما نوشته شده است. در این مقاله چهار گوشی تلفن همراه هوشمند را به شما معرفی می‌کنیم که استفاده از آن‌ها بسیار آسان است.

۱- سامسونگ گلکسی A51

یکی از بهترین گوشی‌های هوشمندی که می‌توانید از کاربری آسان آن لذت ببرید، گوشی سامسونگ گلکسی A51 است. این گوشی بسیاری از ویژگی‌های بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار است؛ بدون اینکه قیمت بالایی داشته باشد یا امکاناتی که باعث سردرگمی کاربران تازه کار یا مسن شود.

استفاده از دوربین چهار گانه این مدل گوشی سامسونگ بسیار آسان است و می‌توانید با خیال راحت و به آسان‌ترین شکل ممکن لحظه‌های دوست داشتنی‌تان را ثبت کنید.

یکی دیگر از مزایای این گوشی داشتن باتری بسیار قوی است که به ویژه به کار کسانی می‌آید که در طول دوره پاندمی بیشتر از هر وقت دیگری با گوشی‌هایشان کار می‌کنند یا افراد مسنی که تنها راه ارتباطی‌شان با دنیای بیرون، تماس تصویری است. از آنجایی که تماس تصویری و استفاده از اپلیکیشن‌های متعدد شارژ گوشی را زود تمام می‌کند، داشتن یک گوشی مناسب با باتری قوی ایده خوبی برای افراد خواهد بود. از طرف دیگر صفحه اسکرین این گوشی بزرگ است و دیدن جزئیات را برای افراد مسن راحت‌تر می‌کند. طراحی این گوشی ارگونومیک است و به راحتی در دست قرار گرفته و فشاری به دست و گردن وارد نمی‌کند؛ مگر اینکه نسبت به استفاده از آن مراقبت کافی را نداشته باشید. حافظه سامسونگ گلکسی A51 نیز برای نگه داشتن ویدیوها و عکس‌ها مناسب بوده و حجمی معادل 128 گیگا بایت دارد که قابل افزایش به 512 گیگا بایت هم هست.

۲- آیفون SE

image

یکی دیگر از انواع کاربردی و ساده آیفون آیفون SE است. این گوشی نه تنها برای افراد مسن یا نه چندان علاقمند به تکنولوژی مناسب است؛ بلکه به شدت به کسانی توصیه می‌شود که قبلا با اندروید کار کرده‌اند و حالا می‌خواهند سراغ iOS بیایند. از آنجایی که این تغییر معمولا کمی زمان‌بر است، انتخاب گوشی آیفون SE  از میان انواع گوشی های اپل می‌تواند یک صرفه جویی مناسب در زمان شما باشد؛ ضمن اینکه قیمت خرید آن نیز منجر به صرفه جویی در بودجه شما هم خواهد شد. برای مشاهده گوشی های آیفون با قیمت روز کلیک کنید.

آیفون SE بیشتر امکانات ضروری پلتفرم iOS را در خودش جا داده است، سرعت بسیار بالایی دارد که از طریق آن می‌توانید به راحتی به اپ‌های مورد علاقه، انواع بازی‌ها و ... دسترسی پیدا کنید. کیفیت دوربین این گوشی اپل نیز بسیار بالاست و اصطلاحا می‌توانید عکس‌هایی را با آن بگیرید که ارزش به اشتراک گذاری روی شبکه‌های اجتماعی را دارند. وزن آیفون SE بسیار پایین است و یک گوشی باریک و جمع و جور به شمار آمده که به Touch ID یا ورود با اثر انگشت مجهز است. به همین دلیل هم کسانی که از پروسه وارد کردن رمز یا کشیدن شکل راضی نیستند، می‌توانند به راحتی با این گوشی کار کنند.

باتری این مدل آیفون شارژ را حدود 13 ساعت نگه می‌دارد و از این جهت نیز کاربران از این گوشی رضایت زیادی دارند.

۳- گوگل پیکسل 4

اگر هدفتان از خرید یک گوشی جدید این است که با کمترین میزان تایپ و تماس دست با آن کار کنید، گوگل پیکسل 4 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این گوشی مجهز به Google Assistant  یا اصطلاحا دستیار گوگل است که می‌تواند از طریق فرمان صوتی متوجه دستورات شده و آن‌ها را اجرا کند. بنابراین افراد می‌توانند بدون استفاده از دست به هم تلفن کنند، پیام بفرستند یا آدرس بگیرند. این گوشی همچنین به تکان خوردن هم حساس است و از طریق تکان دادن هم می‌توانید به آن دستور بدهید.

عمر گوشی گوگل پیکسل 4 از نظر بالا بودن با گوشی‌های موتورولا مقایسه می‌شود که در عین داشتن قیمت مناسب و بالا بردن قدرت خرید، باعث احساس امنیت خاطر بیشتر کاربر هم می‌شود، در اینجا می‌توانید نگاهی به لیست انواع گوشی های موتورولا نیز بیندازید. این گوشی به طور رسمی می‌تواند 32 ساعت شارژ را نگه دارد؛ به عبارت دیگر یک روز کامل به علاوه هشت ساعت.

همچنین اگر در عکاسی مهارت خاصی ندارید و عکس‌هایی که می‌گیرید چندان جالب نمی‌شوند، دوربین گوگل پیکسل 4 می‌تواند باعث بهبود عکس‌های شما شده و حتی در نور کم هم عکس‌های خوبی بگیرد.

۴- ال جی Stylo 5

image

گوشی هوشمند ال جی استایلو 5 یکی از گوشی‌های بسیار مناسب برای افزایش خلاقیت است. صفحه نمایش این مدل می‌تواند فیلم‌هاو بازی‌های شما را با جزئیات دقیق و شفافیت رنگ عالی نشان دهد. دوربین این گوشی بسیار قوی است و برای ثبت تصاویر متحرک طراحی ویژه‌ای دارد؛ بنابراین می‌توانید به راحتی دویدن فرزندتان یا حرکت سریع اتومبیل‌ها را ثبت کنید؛ بدون این شفافیت آن‌ها تحت تاثیر قرار گرفته باشد. اگر طرفدار سلفی هستید لنز دوربین جلو زاویه باز است که می‌تواند برای گرفتن سلفی‌های دسته جمعی هم مناسب باشد. این گوشی که به قلم هوشمند مجهز است، به افرادی که با تایپ کردن گوشی‌های هوشمند ارتباط خوبی برقرار نمی‌کنند کمک می‌کند تا راحتی بیشتری را تجربه کنند، همچنین درباره مزایای گوشی‌های قلم دار پیشنهاد می‌شود اینجا را بخوانید. از طرف دیگر عمر باتری این مدل هم طولانی است و به همین دلیل مرتب به شارژ کردن مجدد نیاز پیدا نخواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)