خانهاخبار
فروش آیمک‌های 21.5 و 27 اینچی با پردازنده اینتل همچنان ادامه پیدا خواهد کرد

فروش آیمک‌های 21.5 و 27 اینچی با پردازنده اینتل همچنان ادامه پیدا خواهد کرد

با وجود معرفی نسخه جدید آیمک با پردازنده M1 اپل، نسخه‌های پیشین همچنان به فروش خواهند رسید.
۱۴۰۰/۲/۱

اگر پیگیر اخبار منتشر شده در وب سایت جی اس ام باشید، مطمئنا می‌دانید که شب گذشته اپل از آیمک 24 اینچی با رنگ‌هایی جذاب رونمایی کرد. این محصول جدید پردازنده اختصاصی اپل با نام M1 را درون خود می‌بیند و پس از سال‌ها، شاهد اضافه شدن رنگ‌های جذاب و و فوق‌العاده به این محصول هستیم. اما معرفی چنین محصولی، سبب نشده است تا فروش آیمک‌های 21.5 و 27 اینچی با پردازنده اینتل متوقف شود.

جای تعجب نخواهد داشت اگر بدانیم که آیمک 27 اینچی اپل بدون هیچ تخفیفی نسبت به گذشته، همچنان با همان قیمت قبل به فروش می‌رسد. چرا که اپل هیچ گونه جایگزینی برای آن معرفی نکرده است و به جای آن، نسخه 24 اینچی جایگزین مدل 21.5 اینچی شده است.

اپل همچنان آیمک 27 اینچی را با قیمت پایه 1799 دلاری در اختیار خریداران می‌گذارد. این آیمک‌ها با پردازنده نسل دهم شرکت اینتل و پردازنده گرافیکی Radeon Pro عرضه می‌شوند. به گزارش برخی رسانه‌های خبری، مهندسان و طراحان اپل در حال کار روی نسخه بزرگ‌تر آیمک هستند که جایگزین مدل 27 اینچی خواهد شد. این محصول احتمالا در سال آینده، به صورت رسمی معرفی و روانه بازار می‌شود.

image

 

ممکن است این موضوع برای شما موجبات تعجب را فراهم آورد که اپل همچنان به فروش نسخه 21.5 اینچی آیمک با قیمت پایه 1099 دلاری ادامه می‌دهد. این دستگاه از پردازنده تاریخ مصرف گذشته نسل هفتم اینتل و پردازنده گرافیکی Intel Iris Plus بهره می‌گیرد. از آن جایی که این محصول 200 دلار نسبت به آیمک 24 اینچی ارزان‌تر است، اپل آن را به عنوان نسخه پایه و حداقلی برای استفاده کاربران نگه داشته است.

ابعاد آیمک 24 اینچی جدید در مقایسه با مدل 21.5 اینچی آنچنان تفاوتی نخواهد داشت، اما قیمت آن گران‌تر بوده و برای خرید نسخه پایه آن، باید 1299 دلار هزینه کنید. پیش فروش این محصول از 30 آوریل آغاز شده و در نیمه دوم ماه می، در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)