خانهاخبار
گوشی میان‌رده جدید آنر پلی 5T لایف معرفی شد

گوشی میان‌رده جدید آنر پلی 5T لایف معرفی شد

شرکت آنر لحظاتی پیش محصول جدید خود با نام Honor Play 5T Life را به صورت رسمی رونمایی کرد.
۱۴۰۰/۱/۳۱

برند آنر دقایقی پیش و در سکوت کامل خبری، گوشی هوشمند جدید خود با نام آنر پلی 5T لایف را به دنیای تکنولوژی معرفی کرد. این محصول بدون برگزاری هیچ گونه رویدادی برای رونمایی از آن، به وب سایت این شرکت چینی اضافه شد.

image

 

از جمله مشخصات فنی گوشی هوشمند آنر پلی 5T لایف می‌توان به پردازنده مدیاتک Helio P35، شش گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی اشاره کرد.

از نمای روبرو، با یک نمایشگر 6.6 اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن اچ‌دی پلاس روبرو هستیم و در قسمت بالایی آن، ناچ قطره‌ای برای قرارگیری دوربین سلفی 8 مگاپیسکلی آن تعبیه شده است. بد نیست بدانید که سنسور اثر انگشت این گوشی هوشمند به قسمت کناری رفته و با دکمه پاور این گوشی ادغام شده است.

image

 

در پشت بدنه، شاهد دوربین چهارگانه هستیم که از ترکیب سنسورهای زیر تشکیل شده است:

  • سنسور 13 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی
  • سنسور 5 مگاپیسکلی برای دوربین اولترا واید
  • سنسور 2 مگاپیسکلی برای دوربین ماکرو
  • سنسور 2 مگاپیکسلی برای دوربین سنجش عمق میدان در عکس‌های پرتره

فلش LED تکی به همراه چهار سنسور یاد شده، درون محفظه‌ای مستطیل شکل قرار گرفته که لبه‌های آن، به صورت گرد طراحی شده است.

مسئولیت تامین انرژی برای کلیه قطعات سخت افزاری یاد شده بر دوش باتری 5000 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی هوشمند Play 5T Life آنر با رابط کاربری Magic UI 4.0 که بر پایه نسخه دهم سیستم عامل اندروید توسعه یافته، همراه خواهد بود. از جمله ویژگی‌های ارتباطی به کار گرفته شده در این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Wi-Fi 802.11 b/g/n
  • Bluetooth 5.1
  • جک 3.5 میلیمتری هدفون
  • درگاه USB-C

 

قیمت این گوشی هوشمند در کشور چین 1299 یوآن معادل 200 دلار یا 165 یورو اعلام شده است. همان‌طور که در تصویر بالا نیز مشاهده می‌کنید، آنر پلی 5T لایف در دو رنگ آبی و مشکی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)