خانهاخبار
اپل به صورت رسمی شبکه Find My را برای برنامه‌های شخص ثالث باز کرد

اپل به صورت رسمی شبکه Find My را برای برنامه‌های شخص ثالث باز کرد

اپل به صورت رسمی اعلام کرد که شبکه Find My برای اپلیکیشن‌های شخص ثالث باز است که می‌تواند نشان از نزدیک بودن عرضه ایر تگ باشد.
۱۴۰۰/۱/۲۱

اخبار و شایعات حول محصول جدید اپل یعنی ایرتگ بسیار بالاست و تا کنون چندین بار توسط رسانه‌ها اعلام شده که رونمایی می‌شود و اپل دست خود را برای هیچ کس رو نکرده است. حال با باز شدن شبکه Find My به روی اپلیکیشن‌های شخص ثالث، قدم دیگری به این رونمایی نزدیک شدیم.

شاید اپل هنوز زمان مناسبی برای عرضه محصول پر سرو صدای خود یعنی ایرتگ نیافته باشد، اما زیرساخت‌ها پشت پرده در حال بهتر و بهتر شدن هستند و روز به روز گسترش می‌یابند. اپل رسما اعلام کرده که پشتیبانی از شبکه Find My با لوازم جانبی شخص ثالث را شروع می‌کند. از Find My برای یافتن مکان دقیق آیفون، آیپد و سایر محصولات اپل استفاده می‌شد، اما اکنون می‌توان با قرار دادن محصولات غیر اپلی که با این سیستم ادغام شده‌اند، برای یافتن مکان دقیق آن‌ها استفاده کرد.  

image

 

اپل Find My بروز شده را معرفی کرد و اکنون به محصولات شخص ثالث اجازه می‌دهد تا از قابلیت‌های پیدا کردن خصوصی و ایمن Apple’s Find My که از صدها دستگاه اپل تشکیل شده است، استفاده کنند. گشودن این شبکه به روی محصولات جانبی به تولید کنندگان دستگاه شخص ثالث اجازه می‌دهد با استفاده از شبکه Apple’s Find My محصولات مهم زندگی خود را پیدا کنند و آن‌ها را هرطور که می‌خواهند پیکربندی کنند. محصولات جدیدی که با برنامه Find My کار می‌کنند عبارتند از محصولات برندهایی چون Belkin, Chipolo و VanMoof که از هفته آینده  در دسترس قرار می‌گیرند.

لوازم جانبی که از شبکه Find My پشتیبانی می‌کنند با چندین محصول در ماه جاری معرفی می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به  دوچرخه برقی VanMoof، نسخه بروز شده از یابنده جا کلیدی Chipolo که قرار است در ماه ژوئن معرفی شوند و در نهایت ایربادهای بلکین اشاره کنیم. اکنون با این کار کاربران می‌توانند به راحتی وسایل گمشده خود را بیابند و دیگر معظلی برای افراد حواس پرت محسوب نمی‌شود.

جدیدترین دوچرخه الکتریکی، ایربادهای بلکین و یابنده جاکلیدی اولین گروه لوازم جانبی شخص ثالث به حساب می‌آیند که از شبکه Find My اپل استفاده می‌کنند. این محصولات به کاربران امکان می‌دهند که محل دوچرخه، ایربادها و جاکلیدی خود را به سادگی پیدا کنند. انتظار می‌رود که به زودی محصولات بیشتری به این گروه بپیوندند و این دسته از لوازم جانبی روز به روز بیشتر شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)