خانهاخبار
شیائومی می 11 پرو با شارژر ۶۷ واتی همراه خواهد بود

شیائومی می 11 پرو با شارژر ۶۷ واتی همراه خواهد بود

رقابت بر سر عرضه کرده سریع‌ترین شارژر همچنان ادامه دارد. به نظر می‌رسد شیائومی با عرضه دو پرچمدار با شارژرهای ۶۷ واتی، آتش این رقابت را داغ‌تر هم خواهد کرد.
۱۳۹۹/۱۲/۲۹

انتظار می‌رود شرکت شیائومی دو پرچمدار جدید در آستین خود داشته باشد که هنوز معرفی نشده‌اند. این دو محصول که احتمالا شیائومی می 11 پرو و می 11 الترا نام دارند، بهترین گوشی‌های شیائومی تا یک سال آینده خواهند بود و روز به روز اطلاعات بیشتری از آن‌ها فاش می‌شود. خبری که امروز منتشر شده، نشان می‌دهد که هردوی این گوشی‌ها از شارژر خیلی سریع پشتیبنی می‌کنند! درواقع شیائومی یک شارژر با خروجی ۱۱ ولت روی 6.1 آمپر برای این گوشی‌ها در نظر گرفته که به عبارت دیگر، با یک شارژر 67 واتی روبرو هستیم!

image

 

اسم کد این گوشی‌ها، M2102K1C و M2102K1AC است که هردوی آن‌ها از شارژر MDY-12-ES استفاده خواهند کرد که اوایل سال جاری میلادی توانست تاییدیه‌های مربوطه را بگیرد. این شارژر با نام‌های MDY-12EU و MDY-12-ET هم شناخته می‌شود که به طور خلاصه، تفاوت حروف آخر در آن‌ها مربوط به مدل‌های مختلف این شارژر برای مناطق مختلف جهان می‌شود. 

در حال حاضر تنها یک گوشی با شارژری سریع‌تر از 67 وات در سبد محصولات شیائومی دیده می‌شود که آن هم شیائومی می 10 الترا است. همچنین سری بلک شارک 3 شیائومی هم هستند که این سری با سه گوشی از شارژر 65 واتی پشتیبانی می‌کنند. با این وجود، به محضی که شیائومی می 11 پرو و می 11 الترا معرفی شوند، عنوان سریع‌ترین شارژر در بین گوشی‌های شیائومی را به خودشان اختصاص خواهند داد. شما درباره این شارژرهای سریع چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)