خانهاخبار
سایپا اطلس به زودی رونمایی خواهد شد

سایپا اطلس به زودی رونمایی خواهد شد

«اطلس» جدیدترین محصول سایپا است که در واقع نسخه فیس‌لیفت شده کوییک است که از لحاظ فنی و تجهیزاتی ارتفا پیدا کرده است.از این محصول در بهار ۱۴۰۰ رونمایی خواهد شد.
۱۳۹۹/۱۲/۲۷

سایپا اطلس اسم محصول جدید گروه خودروسازی سایپا است که یک خودروی هاچبک کراس به حساب می‌آید. این خودرو درواقع همان کوییک فیس لیفت شده است که از لحاظ فنی و تجهیزاتی آن را ارتفا داده‌اند.

image

این خودرو اولین خودروی ایرانی خواهد بود که از تکنولوژی Connected Car (کانکتد کار) برخوردار است. این تکنولوژی زیر مجموعه‌ای از اینترنت اشیا است و با استفاده از این تکنولوژی بخشی از امکانات این ماشین قابلیت کنترل از روی گوشی‌های هوشمند را خواهد داشت. اطلس به صورت آپشنال، سانروف و گرمکن صندلی نیز خواهد داشت.

سید جواد سلیمانی مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا گفت:«شاهین بر روی پلتفرم SP100 طراحی شده سایپا تولید و عرضه خواهد شد» 

به گفته‌ی مدیر عامل سایپا ۹۲ درصد قطعات شاهین توسط قطعه سازان داخلی تولید می‌شود و ۸ درصد باقی مانده از خارج از کشور تامین می‌شود که تا پایان سال آینده همه‌ی قطعات داخلی سازی خواهند شد.

مدیر عامل سایپا همچنین اشاره کرد که خودروی جدید آریا نیز محصولی دیگر بر روی پلتفرم SP100 خواهد بود.

مدیر عامل سایپا در گفته‌های خود و با اشاره به اینکه پراید از سبد محصولات این خودرو سازی حذف شده است، وعده داد که کاری مشترک با ایران خودرو در حال انجام است که بر اساس طراحی پلتفرم مشترک این دو شرکت، محصولی با قیمت پایین و کیفیتی مطلوب را شاهد خواهیم بود.

وی افزود که سیستم کیفی خودروی شاهین، سیستمی منحصر به فرد بوده که اولین بار در کشور طراحی و اجرا شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)