خانهاخبار
تصاویر رسمی وان پلاس واچ پیش از معرفی منتشر شد

تصاویر رسمی وان پلاس واچ پیش از معرفی منتشر شد

حساب کاربری رسمی وان پلاس در توییتر، تصویری از اولین ساعت هوشمند این شرکت را در تازه‌ترین تیزر خود افشا کرد.
۱۳۹۹/۱۲/۲۳

اگر در مورد رویداد پیش رو و معرفی ساعت هوشمند وان پلاس با نام OnePlus Watch ذره‌ای تردید داشتیم، حالا می‌توانیم با اطمینان بگوییم که این گجت در کنار وان پلاس 9 به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد. چنین خبری از توییت جدید حساب کاربری وان پلاس در شبکه اجتماعی توییتر درز پیدا کرده است. متأسفانه هیچ یک از این تصاویر، ساعت هوشمند وان پلاس واچ را به صورت کامل به نمایش نگذاشته است و به این ترتیب، نمی‌توان به صورت کامل در مورد آن نظر داد. اما آنطور که از ظاهر آن پیداست، با یک ساعت هوشمند با نمایشگر دایره‌ای شکل روبرو هستیم. البته این موضوع با تصاویر اسکچ پیشین که ساعت هوشمند جدید وان پلاس در دو مدل دایره‌ای و مربعی را به نمایش گذاشته بود، تا حدی در تناقض به سر می‌برد.  

image

مشخص نیست که وان پلاس از چه سیستم‌عاملی برای ساعت هوشمند خود استفاده خواهد کرد. اما با توجه به اینکه این شرکت همیشه در محصولات خود با گوگل همکاری داشته و از اندروید استفاده کرده، تصور می‌شود در وان پلاس واچ هم شاهد سیستم عامل Wear OS گوگل باشیم. به عنوان مثال، بد نیست بدانید که حتی تلویزیون‌های سری U وان پلاس نیز به سیستم عامل Android TV مجهز هستند و از طرف دیگر، آن‌ها برای توسعه Wear OS با گوگل ارتباط نزدیکی داشته‌اند. اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد، وان پلاس واچ در کنار سامسونگ گلکسی واچ 4، به عنوان بهترین ساعت های هوشمند اندرویدی در سال جاری به حساب خواهند آمد.

image

 

در حالی که هیچ اشاره‌ای به تاریخ رونمایی از وان پلاس واچ نشده، اما یکی از اسلایدهای توییت یاد شده حاکی از آن است که ساعت هوشمند جدید وان پلاس در کنار وان پلاس 9 و در رویداد مربوطه معرفی خواهد شد. همان طور که پیش‌تر به اطلاع شما رساندیم، رویداد معرفی OnePlus 9 در تاریخ بیست و سوم مارچ مصادف با سوم فروردین ماه به صورت رسمی برگزار خواهد شد و شما می‌توانید این اتفاق را به صورت زنده از وب سایت وان پلاس مشاهده کنید. مثل همیشه بلافاصله پس از پایان مراسم، می‌توانید تمامی اخبار و حواشی مرتبط را در وب‌سایت جی‌اس‌ام بخوانید و دنبال کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)