خانهاخبار
امکان راه‌اندازی درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی برای همه فراهم شد

امکان راه‌اندازی درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی برای همه فراهم شد

درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی که پیش از این در وب‌سایت دیجی‌کالا استفاده می‌شد، اکنون در اختیار همه کسب‌وکارهای آنلاینی قرار گرفته که نیاز به درگاه پرداخت دارند. این درگاه با استفاده از الگوریتم هوشمند خود، میزان خطا در انجام تراکنش را تا حد ممکن کاهش می‌دهد.
۱۳۹۹/۱۱/۲۹
image

امکان راه‌اندازی درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی برای همه فراهم شد

درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی که پیش از این در وب‌سایت دیجی‌کالا استفاده می‌شد، اکنون در اختیار همه کسب‌وکارهای آنلاینی قرار گرفته که نیاز به درگاه پرداخت دارند. این درگاه با استفاده از الگوریتم هوشمند خود، میزان خطا در انجام تراکنش را تا حد ممکن کاهش می‌دهد.

اما درگاه پرداخت هوشمند (Smart IPG) چیست؟ الگوریتم مورداستفاده در این درگاه، تراکنش‌های انجام‌شده از طریق درگاه‌های پرداخت پی‌اس‌پی (PSP) را به‌صورت لحظه‌ای بررسی می‌کند. سپس بر اساس نتایج این بررسی، به هر درگاهی امتیاز می‌دهد. بنابراین تعداد تراکنش‌های ارسالی به آن درگاه، بر اساس امتیاز اختصاصی تغییر می‌کنند.

طی این فرایند اگر کیفیت عملکرد یکی از درگاه‌ها برای لحظه‌ای کاهش پیدا کند، الگوریتم هوشمند آن را تشخیص داده و امتیاز درگاه را کاهش می‌دهد. البته این کاهش امتیاز فقط تا زمان رفع مشکل خواهد بود. در نتیجه پردازش‌های الگوریتم، تراکنش‌های کمتری به‌سوی درگاه کم‌کیفیت هدایت می‌شوند. در نتیجه شانس انجام موفق تراکنش افزایش می‌یابد.

شرکت نوآوران پرداخت مجازی ایرانیان که با نام تجاری دیجی‌پی شناخته می‌شود، این درگاه پرداخت هوشمند را عرضه کرده و از آن پشتیبانی می‌کند. درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی برای اولین بار در وب‌سایت دیجی‌کالا استفاده شد. به‌گفته دیجی‌پی، دیجی‌کالا با استفاده از الگوریتم درگاه هوشمند دیجی‌پی توانسته نرخ موفقیت تراکنش‌های خود را تا  2درصد افزایش بدهد.

حالا پس از تجربه موفق این درگاه روی دیجی‌کالا و با توجه به علاقه سایر فروشگاه‌های اینترنتی به امکانات آن، دیجی‌پی شرایطی فراهم کرده تا وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های عرضه‌کننده کالا و خدمات بتوانند درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی را روی فروشگاه خود راه‌اندازی کنند.

راه‌اندازی درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی بسیار آسان است و به دانش تخصصی نیاز ندارد. رابط نرم‌افزاری این درگاه، همه روش‌های پرداخت را در دسترس فروشگاه‌های اینترنتی و کاربران آن‌ها قرار می‌دهد. کافی است فرم دریافت خدمات دیجی‌پی را پر کنید، تا کارشناس‌های این شرکت، به درخواست شما رسیدگی کنند. از سایر ویژگی‌های درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • این درگاه پنل اختصاصی دارد و صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی با مراجعه به پنل خود، گزارش‌های مختلفی از سرویس‌های پرداخت دریافت می‌کنند.
  • درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی بالاترین نرخ انجام موفقیت‌آمیز تراکنش را دارد، چون تراکنش‌ها را به‌صورت لحظه‌ای روی درگاه‌های مختلف توزیع می‌کند.
  • دیجی‌پی از الگوی کسر کارمزد از هر تراکنش برای استفاده از درگاه‌های مستقیم خود استفاده نمی‌کند. در واقع فروشگاه‌های اینترنتی پر تراکنش که نیاز به اطمینان از بالا بودن نرخ موفقیت تراکنش‌های خود دارند؛ می‌توانند این خدمت ویژه را بصورت کاملا رایگان استفاده کنند.
  • تیم پشتیبانی دیجی‌پی عملکرد درگاه پرداخت هوشمند خود را به‌صورت ۲۴ساعته کنترل کرده و خطاها را به کمترین میزان کاهش می‌دهند.

نکته قابل‌توجه در استفاده از خدمات دیجی‌پی آن است که شما دیگر نیازی به پیگیری و تعامل با شرکت‌های پی‌اس‌پی متخلف ندارید. با راه‌اندازی درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی می‌توانید از خدمات همه درگاه‌های پرداخت معتبر بصورت همزمان استفاده کنید.

بنابر اعلام وب‌سایت رسمی دیجی‌پی، در قراردادهایی که با این شرکت بسته می‌شوند، کسب‌وکارهای اینترنتی به‌عنوان پذیرنده در درگاه پرداخت هوشمند تعریف می‌شوند. حساب‌های بانکی هر درگاه پرداخت هم به‌نام صاحب آن کسب‌وکار خواهند بود؛ یعنی همه پایانه‌ها و حساب‌های درگاه پرداخت، به‌نام صاحب فروشگاه بوده و دیجی‌پی واسطه مالی محسوب نمی‌شود.

شرایط تسویه درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی هم مانند سایر درگاه‌های مستقیم است. البته اگر از خدمات درگاه پرداخت جامع دیجی‌چی (UPG) استفاده کنید، واریزی‌ها از مسیر درگاه پرداخت مبتنی بر کیف پول شما هم به‌صورت خودکار و روزانه به حسابتان واریز می‌شوند. در واقع همه واریزی‌های دیجی‌پی در سریع‌ترین زمان ممکن و کاملا مطابق با سیکل واریزی شاپرک انجام می‌شوند.

شرکت نوآوران پرداخت مجازی ایرانیان مجوز پرداخت‌یاری هم دریافت کرده است. این شرکت با راهکارهای هوشمند در حوزه پرداخت، آماده عرضه خدمات به پذیرندگان آنلاینی است که استفاده از خدمات پرداخت با نرخ پایداری و موفقیت بالا و رضایت مشتری از انجام تراکنش برایشان مهم است. از نام‌دارترین شرکت‌هایی که در حال حاضر از خدمات دیجی‌پی استفاده می‌کنند، می‌توان به دیجی‌کالا، فیدیبو، مایکت و کمدا اشاره کرد.

نکته آخر اینکه طی عقد قرارداد جداگانه‌ای با دیجی‌پی، می‌توانید از خدمت بازگشت وجه این شرکت هم استفاده کنید. این خدمات برای بازگشت وجوه سفارشات مرجوعی به مشتری‌ها کاربرد دارند. سرویس بازگشت وجه دیجی پی طی دو سال گذشته درخواست‌های بازگشت وجه مجموعه شرکت‌های گروه دیجی‌کالا را با نرخ موفقیت بالایی پوشش داده است.

صاحبان کسب‌وکارهای آنلاین و فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت دیجی‌پی نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و پرکردن فرم گرفتن درگاه پرداخت هوشمند اقدام کنند. کارشناس‌های این شرکت پس از بررسی شرایط فروشگاه شما، توضیحات تکمیلی درمورد خدمات، امکانات و عقد قرارداد را عنوان خواهند کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)