خانهاخبار
صفحه پشتیبانی گلکسی A52 و A72 به همراه گلکسی F12 و F62 در دسترس قرار گرفت

صفحه پشتیبانی گلکسی A52 و A72 به همراه گلکسی F12 و F62 در دسترس قرار گرفت

نسخه‌های مختلف وب‌سایت رسمی سامسونگ صفحات پشتیبانی از چهار گوشی آتی این شرکت را بالا آورده و همین مسئله نشانگر عرضه قریب‌الوقوع این محصولات است.
۱۳۹۹/۱۱/۱۲

سامسونگ دوم فوریه در هند از گلکسی M02 رونمایی می‌کند. احتمال می‌رود که این غول کره‌ای در ماه فوریه در مجموع از چهار گوشی مختلف برای بازارهای گوناگون پرده بردارد. دلیلش این است که در حال حاضر صفحه پشتیبانی رسمی چهار تلفن جدید به نام‌های گلکسی F62، گلکسی F12، گلکسی A72 و گلکسی A52 روی وب‌سایت این شرکت بالا آمده است.

صفحه پشتیبانی گلکسی F12 در اواخر ماه دسامبر ۲۰۲۰ بالا آمد. حالا صفحه گلکسی F62 هم با شماره مدل SM-E625F/DS هم روی این وب‌سایت ظاهر شده است. سامسونگ پارسال با معرفی گلکسی F41 سری گلکسی F را معرفی کرد. آن محصول فقط از طریق فروشگاه فیلپ‌کارت وارد بازار شد.

پیش‌بینی می‌شود که گلکسی F12 و گلکسی F62 هم از طریق همین فروشگاه عرضه شوند. البته این احتمال وجود دارد که نسخه‌ای مشابه گلکسی F12 با نام گلکسی M12 از طریق شعبه هند آمازون به فروش برسد. سامسونگ همچنین صفحه پشتیبانی گلکسی M02 را با نام SM-M022F/DS روی وب‌سایت شعبه تایلند خود بالا آورده است.

صفحه پشتیبانی گلکسی A72 4G با شماره مدل SM-A725F/DS چند روز پیش روی وب‌سایت روسی سامسونگ بالا آمده بود و حالا نسخه کارائیبی این وب‌سایت همین صفحه را در دسترس قرار داده است. از سوی دیگر، می‌توانیم صفحه پشتیبانی گلکسی A52 5G را با شماره مدل SM-A526B/DS روی نسخه اتریشی وب‌سایت سامسونگ ببینیم.

این غول فناوری کره‌ای پیش‌تر در هفته اول ماه ژانویه صفحه پشتیبانی گلکسی A32 5G را ظاهر کرده بود و در هفته دوم این گوشی را معرفی کرد. بنابراین پیش‌بینی می‌شود که این چهار دستگاه به‌زودی، احتمالا در ماه فوریه، راهی بازار شوند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)