خانهاخبار
گلکسی A02 با باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و نازل‌ترین قیمت معرفی شد

گلکسی A02 با باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و نازل‌ترین قیمت معرفی شد

سامسونگ امروز از تلفن هوشمند ارزان قیمت جدیدی پرده برداشت که 3 گیگابایت رم و اندروید 10 دارد. این دستگاه با باتری پرظرفیت خود گزینه مناسبی برای کاربران عادی است.
۱۳۹۹/۱۱/۹

سامسونگ در ماه نوامبر ۲۰۲۰ از موبایل مقرون به‌صرفه‌ای به نام گلکسی A02s پرده برداشت که قیمت آن ۱۵۰ یورو بود. این شرکت حالا امروز مدل عادی همین دستگاه را با قیمت ارزان‌تری معرفی کرده است. گلکسی A02 که امروز در تایلند معرفی شد با قیمت ۸۶ یورو معادل ۱۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

image

گلکسی A02 از نظر مشخصات فنی شبیه گلکسی A02s است ولی یک دوربین کمتر دارد و چیپست آن مدیاتک MT6739W است. این دستگاه با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و می‌توانید این فضا را با کمک کارت حافظه ارتقا دهید. گلکسی A02 نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع LCD با رزولوشن +HD دارد که دارای ناچی قطره‌ای برای میزبانی از یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است. در قاب عقب این دستگاه دوربین دوگانه‌ای قرار گرفته که شامل یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک سنسور ماکروی ۲ مگاپیکسلی است.

image

گلکسی A02 با اندروید ۱۰ و پوسته One UI 2 به بازار می‌آید. این گوشی انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که با درگاه microUSB و سرعت ۷.۷۵ واتی شارژ می‌شود. گلکسی A02 دو سیم کارته است و جک هدفون دارد. تاریخ عرضه جهانی این دستگاه هنوز اعلام نشده اما بازارهای بیشتری در ماه‌های پیش رو میزبان آن خواهند بود.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

F

۱۴۰۰/۹/۹
salam bayad az tanzimate goshit vase intenet bezari ro 3g ya 4g

Mehdi

۱۴۰۰/۴/۱۰
سلام.کسی میدونه چرا این گوشی فورجی نمیشه و علامت اچ پلاس فقط میاد؟سیم کارتمم فورجی هس ولی نمیاد علامت 4gبالای صفحه.ممنون میشم جوابمو بدین?

سجاد

۱۳۹۹/۱۲/۱۲
چون اقتصاد دست آدمای اشتباس..

Reza

۱۳۹۹/۱۱/۲۸
یکی جوابمو بده
برای چی این باید با قیمت ۱۰۰ دلار خریدنش سخت باشه؟
لعنت به این اقتصاد