خانهاخبار
دو افشاگر معتبر از پایان کار سری گلکسی نوت خبر دادند

دو افشاگر معتبر از پایان کار سری گلکسی نوت خبر دادند

افشاگر معروف اخبار سامسونگ و منبع زنجیره تامین نمایشگر می‌گویند خبری از گلکسی نوت 21 نخواهد بود. سامسونگ نیز در بیانیه‌ای به این گزارش‌ها واکنش نشان داد.
۱۳۹۹/۱۱/۴

در چند وقت اخیر شایعات متناقضی درباره آینده سری گلکسی نوت منتشر شده است. گلکسی اس ۲۱ الترا برای اولین بار قابلیت پشتیبانی از قلم را به موبایلی خارج از خط تولید نوت اضافه و سامسونگ تایید کرد که این قابلیت در آینده به گوشی‌های بیشتری اضافه خواهد شد.

در گذشته گفته شده بود که سامسونگ با افزودن قابلیت پشتیبانی از S Pen به سایر محصولات خود می‌تواند سری نوت را در سری گلکسی اس و گلکسی زد تلفیق کند. ظاهرا هدف سامسونگ این است که خانواده گلکسی اس را به پرچمدار نیمه اول سال و خانواده گلکسی زد را به پرچمدار نیمه دوم سال بدل سازد.

بنابراین پر واضح بود که دوران گلکسی نوت به شماره افتاده است. اما هنوز نمی‌دانستیم که امسال شاهد جانشینی برای گلکسی نوت ۲۰ خواهیم بود یا نه. حالا به نظر می‌رسد که این غول فناوری کره‌ای بالاخره تصمیم خود را درباره آینده سری نوت گرفته است. بر اساس توئیت جدید افشاگر معروف اخبار سامسونگ، آیس یونیورس، ظاهرا دیگر نباید منتظر گلکسی نوت ۲۱ باشیم چون تولید نسل بعدی این تلفن‌های هوشمند متوقف شده است.

منبع زنجیره تامین حوزه نمایشگرها، راس یانگ، نیز این گزارش را تایید کرده است. او می‌گوید سامسونگ همچنان می‌تواند موبایل دیگری از سری نوت را با نام گلکسی نوت 20 FE وارد بازار کند ولی نباید منتظر گلکسی نوت ۲۱ باشیم. این اتفاق می‌تواند فروش گلکسی اس ۲۱ را افزایش داده و مجموع فروش آن را از گلکسی اس ۱۰ بیشتر کند.

البته به دنبال این دو گزارش سامسونگ در بیانیه‌ای اعلام کرد:

ما متعهد به ارائه نوآوری‌های جدید در زمینه تجارب موبایلی هستیم تا زندگی مصرف‌کنندگان را آسان‌تر و بهتر کنیم. برای محقق‌سازی این هدف، تصمیم مهمی را اتخاذ کردیم تا تجربه استفاده از قلم S Pen را به‌شکل اختیاری به گلکسی اس ۲۱ الترا بیاوریم. مصرف‌کنندگان می‌توانند از S Pen برای طراحی و علامت‌گذاری لحظات به یاد ماندنی خود در اس ۲۱ الترا استفاده کنند. از آن‌جایی که گلکسی اس ۲۱ الترا می‌خواهد کامل‌ترین تجربه پریمیوم موبایلی را ارائه کند، کاربران قادر خواهند بود تا یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین قابلیت‌های سری نوت را در اختیار داشته باشند.

این اتفاق نه به معنای عدم تعهد سامسونگ به سری نوت بلکه به معنای گسترش تجربه نوت به سایر محصولات خواهد بود. ما برای فراهم‌سازی بهترین تجربه موبایلی برای تمامی کاربران، فعالانه به بازخورد مصرف‌کنندگان گوش می‌دهیم و آن‌ها را در نوآوری‌های ادامه‌دار خود اعمال می‌کنیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)