خانهاخبار
گلکسی A72 4G با دریافت مجوز BIS یک گام دیگر به عرضه نزدیک شد

گلکسی A72 4G با دریافت مجوز BIS یک گام دیگر به عرضه نزدیک شد

سامسونگ ظاهرا به‌تازگی از مرجع هندی BIS مجوزی دریافت کرده که متعلق به نسخه 4G موبایل گلکسی A72 است. این اتفاق گلکسی A72 را از هر زمان دیگری به عرضه نزدیک‌تر کرده است.
۱۳۹۹/۱۰/۷

پلتفرم گیک‌بنچ دیروز از ثبت موبایل جدیدی از سامسونگ با شماره مدل SM-A725F خبر داد. این گوشی اسنپدراگون 720G خواهد داشت و حالا مرجع هندی BIS به آن مجوز داده و همین اتفاق گلکسی A72 را یک گام دیگر به عرضه نزدیک‌تر کرده است.

مرجع BIS یک گوشی دیگر با شماره مدل SM-A725F/DS را هم ثبت کرده که احتمالا مدل دو سیم کارته‌ی همین دستگاه خواهد بود. به‌علاوه، در گزارش‌های قبلی گفته شده بود که گلکسی A72 5G از شماره مدل SM-A726B استفاده می‌کند. این موضوع در کنار اطلاعات گیک‌بنچ می‌تواند نشانگر این باشد که دستگاه ثبت‌شده در BIS گلکسی A72 4G است.

این نخستین باری نیست که سامسونگ دو نسخه از یک دستگاه را راهی بازار می‌کند. اگر به خاطر داشته باشید، این شرکت قبلا نسخه‌های 4G و 5G گلکسی A51 و گلکسی A71 را عرضه کرده بود. مدل‌های 4G این دو دستگاه در بازار هند و نسخه‌های 5G در بازارهای اروپا و آمریکا عرضه شدند.

حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم سامسونگ در سال ۲۰۲۱ چه استراتژی را در پیش می‌گیرد. با توجه به گزارش‌های اخیر حدس زده می‌شود که گوشی‌های مقرون به‌صرفه 5G سامسونگ در نیمه دوم ۲۰۲۱ به بازار بیایند. البته خود این غول کره‌ای هنوز چیزی را تایید نکرده است.

انتظار می‌رود که گلکسی A72 4G به جز توانایی‌های ارتباطی شبکه تفاوت خاصی با مدل 5G نداشته باشد. این گوشی احتمالا از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی از نوع امولد با دوربین سلفی حفره‌ای استفاده می‌کند. لنز اصلی دوربین عقب این گوشی به سنسوری ۶۴ مگاپیکسلی مجهز می‌شود که در کنار یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دو سنسور ۵ مگاپیکسلی ارائه خواهد شد.

صرف‌نظر از این گوشی، گفته شده که سامسونگ مشغول کار روی نسخه‌های 4G دو گوشی گلکسی A32 و گلکسی A52 هم است. منتها تا دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصولات شاید بهتر باشد که زود نتیجه‌گیری نکنیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)