خانهاخبار
مشخصات کامل، ویژگی‌ها و قیمت گلکسی بادز پرو فاش شد

مشخصات کامل، ویژگی‌ها و قیمت گلکسی بادز پرو فاش شد

وب‌سایت 91mobiles با همکاری افشاگری معروف دست به انتشار باقی مانده اطلاعات مربوط به اطلاعات گلکسی بادز پرو زده و حالا تمامی مشخصات این دستگاه را گردآوری کرده است.
۱۳۹۹/۱۰/۵

افشاگر معروف، ایشان آگاروال، از طریق وب‌سایت 91mobiles اطلاعات کامل گلکسی بادز پرو را منتشر کرده. این محصول قرار است در تاریخ ۲۵ دی همراه با سری گلکسی اس ۲۱ معرفی شود. چندی قبل صفحه پشتیبانی رسمی این دستگاه در سطح وب رویت شده بود. حالا می‌خواهیم به‌صورت مفصل نگاهی به اطلاعات جدید و قدیمی گلکسی بادز پرو بیندازیم. پس با جی‌اس‌ام همراه باشید.

آگاروال می‌گوید عمر باتری گلکسی بادز پرو همراه با کیس به ۲۸ ساعت می‌رسد. این رقم حدود ۲۰ درصد از گلکسی بادز لایو بیشتر است. بادز پرو درایورهای ۱۱ میلی‌متری، توییترهای ۶.۵ میلی‌متری و بلندگوی هم‌محور دوگانه خواهد داشت. به‌علاوه، این دستگاه از حذف نویز فعال ۳۵ دسیبلی پشتیبانی می‌کند و به استاندارد IPX7 مجهز است.

این افشاگر چند روز پیش در توئیتی گفته بود که گلکسی بادز پرو از قابلیت کنترل لمسی برای تنظیم صدا پشتیبانی نمی‌کند. او همچنین متذکر شد که این ایرباد از سطوح مختلف حذف نویز فعال، قابلیت تشخیص صدا، ارتباط بی‌تکلف و صدای سه‌بعدی Spatial با امکان ردیابی سر برخوردار است. البته صدای Spatial ظاهرا فقط در دستگاه‌های مجهز به اندروید ۱۱ و پوسته One UI 3.0 پشتیبانی می‌شود.

در سایر گزارش‌ها گفته شده بود که گلکسی بادز پرو احتمالا به سنسورهای ژیروسکوپ، دالبی اتموس، SoundAlive، حذف نویز قابل تنظیم و چهار پیکربندی صوتی برای تعیین میزان نویز ورودی به گوش کاربر مجهز شده است. هر گوشی یک باتری ۶۱ میلی‌آمپر ساعتی دارد و ظرفیت باتری کیس ۴۷۲ میلی‌آمپر ساعت است. اپلیکیشن این دستگاه از قابلیت Find My Earbuds پشتیبانی می‌کند تا بتوانید گوشی‌ها را به راحتی پیدا کنید.

در خصوص قیمت اروپایی گلکسی بادز پرو قبلا شایعه‌ای منتشر شد و به شما گفتیم که این محصول احتمالا ۲۲۹ یورو قیمت‌گذاری می‌شود. انتظار داریم که بادز پرو مثل نسل قبلی برای کسانی که سری گلکسی اس ۲۱ را پیش‌خرید می‌کنند به‌صورت رایگان عرضه شود. همچنین گفته شده که سامسونگ این دستگاه را ابتدا در دو رنگ مشکی و نقره‌ای عرضه می‌کند و احتمالا در ادامه رنگ‌های دیگری مثل بنفش در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)