خانهاخبار
وان پلاس نورد SE همان وان پلاس نورد با پوستینی تازه خواهد بود

وان پلاس نورد SE همان وان پلاس نورد با پوستینی تازه خواهد بود

افشاگر معروف وان پلاس در گزارش تازه‌ای مدعی شده که میان‌رده جدید این شرکت صرفا به لحاظ ظاهری تغییراتی داشته و از نظر مشخصات فنی تغییری نکرده است.
۱۳۹۹/۱۰/۳

بر اساس گزارش جدید افشاگر Max Jambor، موبایل بعدی وان پلاس از سری گوشی‌های میان‌رده این شرکت که احتمالا وان پلاس نورد SE نام خواهد داشت، قرار نیست تفاوت خاصی با خود وان پلاس نورد داشته باشد. او در گفتگو با وب‌سایت Android Headlines اطلاعات بیشتری را به اشتراک گذاشت که در ادامه آن‌ها را به اطلاع شما می‌رسانیم.

بر اساس شواهد، وان پلاس نورد SE در واقع همان وان پلاس نورد است که حالا پوستین تازه‌ای پیدا کرده. قاب عقب این دستگاه توسط Joshua Vides طراحی شده ولی سایر بخش‌های گوشی هیچ تغییری نداشته است. فعلا مشخص نیست که این قاب عقب چه ظاهری دارد، ولی انتظار می‌رود که با طراحی کاملا متفاوتی نسبت به نسل قبلی روبرو شویم.

جمبور اذعان می‌کند که مشخصات فنی این گوشی مثل خود وان پلاس نورد خواهد بود. در بخش جلوی گوشی هم نباید منتظر تغییر خاصی باشیم. متاسفانه فعلا اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه این گوشی در دسترس نیست. با این حال پیش‌بینی می‌کنیم که وان پلاس نورد SE خیلی زود و در اوایل سال ۲۰۲۱ از راه برسد.

وان پلاس معمولا تمایل دارد که گوشی‌های خود را پیش از رونمایی رسمی کمی تبلیغ کند. این گوشی هم اگرچه یک محصول کاملا جدید نیست، ولی احتمالا تا چند وقت دیگر در اخبار ظاهر خواهد شد. این شرکت امسال تعداد محصولات خود را افزایش داد و علاوه بر سه پرچمدار از چند موبایل اقتصادی و میان‌رده جدید پرده برداشت. وان پلاس نورد SE در دسته گوشی‌های میان‌رده قرار می‌گیرد ولی باید منتظر بمانیم تا ببینیم در هفته‌ها و شاید ماه‌های پیش رو چه اتفاقات دیگری خواهد افتاد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)