خانهاخبار
نسخه آزمایشی Harmony OS 2.0 توسط هوآوی عرضه شد

نسخه آزمایشی Harmony OS 2.0 توسط هوآوی عرضه شد

در این مطلب می‌خواهیم با محصولات پشتیبانی کننده از این نسخه آشنا شویم.
۱۳۹۹/۹/۲۷

هارمونی او اس نام سیستم عامل اختصاصی کمپانی هوآوی است. اوایل سال جاری میلادی، دومین نسخه این پلتفرم توسط هوآوی معرفی شد و حالا شاهد عرضه نسخه آزمایشی آن هستیم.

مسئولان کمپانی چینی هوآوی اعلام کرده‌اند که علاقمندان می‌توانند به پرتال توسعه دهندگان این شرکت مراجعه کرده و برای دریافت نسخه آزمایشی هارمونی او اس 2.0 ثبت نام کنند. البته بد نیست بدانید که این موضوع فعلا تنها در کشور چین آماده عرضه شده است. در حال حاضر، تنها محصولات زیر برای دریافت این نسخه واجد شرایط هستند:

  • میت 30
  • میت 30 پرو
  • پی 40
  • پی 40 پرو
  • میت پد پرو

اگر نیاز به محصولی دارید که از این پلتفرم پشتیبانی کند، هوآوی اعلام کرده است که سال آینده میلادی، گوشی‌های هوشمندی که به صورت پیش فرض با سیستم عامل هارمونی او اس همراه خواهند بود، روانه بازار خواهند شد.

متأسفانه تا به این لحظه، هنوز هیچ تجربه‌ای از سیستم عامل Harmony OS 2.0 روی گوشی‌های هوشمند را مشاهده نکرده‌ایم. اما ویدئویی که اخیرا در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده و نخستین بار توسط Huawei Central مشاهده شده، باعث می‌شود تا بتوانیم نگاه اولیه‌ای به این پلتفرم بیاندازیم. این فایل ویدئویی نشان دهنده آن است که نسخه آزمایشی هارمونی او اس تا حد زیادی به رابط کاربری EMUI 11 شباهت دارد. همان آیکون‌ها، همان سیستم مولتی تسکینگ کارتی و سایز جزئیات که در این قسمت آن‌ها را مشاهده خواهید کرد:

 

در تمامی رویدادهای برگزار شده توسط هوآوی، مسئولان این کمپانی چینی اعلام می‌کنند که تا به حال، حدوده ده هزار توسعه دهنده به اکوسیستم هارمونی او اس پیوسته‌اند. اما اعداد و ارقام اصلی، زمانی که نسخه عمومی این پلتفرم در دسترس کاربران قرار گیرد، مشخص خواهد شد.

پس از نگاه به ویدئوی منتشر شده در شبکه اجتماعی چینی ویبو، نظرات خود در مورد نسخه آزمایشی Harmony OS 2.0 را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

طرفدار GSM

۱۳۹۹/۹/۲۷
سلام
گوشی های سابق آنر که توسط هواوی تولید شده بودن این سیستم عامل رو دریافت میکنند؟

Sz

۱۳۹۹/۹/۲۷
زیاد معلوم نبود ولی انگار شبیه IOS و One ui و چیز جدیدی نداره
حتی آیکون تنظیماتش اونجوی من دیدیدم خیلی شبیه آی او اس بود