خانهاخبار
آیا گوگل کروم در مک‌های جدید سریع‌تر است؟

آیا گوگل کروم در مک‌های جدید سریع‌تر است؟

به نظر می‌رسد که پردازنده M1 لذت وبگردی را بیش از پیش افزایش می‌دهد.
۱۳۹۹/۹/۲

به گزارش Ars Technica، ورژن Native شده گوگل کروم برای مک‌های جدید که به پردازنده اختصاصی M1 اپل مجهز هستند، به تازگی توسط گوگل عرضه شده است و در همین مدت کوتاه، عملکرد خیره کننده‌ای از خود بر جای گذاشته است. در این مطلب می‌خواهیم عملکرد نسخه جدید را با ورژن ترجمه شده توسط Rosseta 2 مقایسه کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

image

 

زمانی که اپل به صورت رسمی از مک بوک ایر 13 اینچ، مک بوک پرو 13 اینچ و مک مینی جدید که به پردازنده جدید و اختصاصی M1 مجهز بودند، رونمایی کرد، مرورگر گوگل کروم به صورت Native از این تراشه پشتیبانی نمی‌کرد و کاربران سیستم عامل بیگ سر تحت مترجم Rosetta 2 قادر بودند تا از آن استفاده کنند. در حالی که بسیاری از کاربران معتقد بودند که همین نسخه به راحتی و کاملا روان روی مک‌های جدید اجرا می‌شود، اما مسئولان گوگل دست از کار برنداشته و نسخه Native گوگل کروم برای پردازنده M1 را ارائه کردند.

مسئولان موسسه Ars Technica پس از آن، به کمک Speedometer این نسخه جدید را مورد بررسی قرار دادند و متوجه شدند که در مقایسه با ورژن قبلی، سرعت آن حدودا دو برابر افزایش پیدا کرده است.

image

 

برای برخی کاربران، مرورگر گوگل کروم به صورت خودکار به آخرین نسخه موجود آپدیت شده است. اما اگر چنین امری محقق نشده است، می‌توانید نسخه جدید را از وب سایت گوگل کروم دریافت کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)