خانهاخبار
بروزرسان فریمور پلی استیشن ۵ سبب افزایش کارایی دستگاه می‌شود

بروزرسان فریمور پلی استیشن ۵ سبب افزایش کارایی دستگاه می‌شود

سونی پس از گذشت چند روز از عرضه کنسول پلی استیشن ۵، اولین بروزرسان فریمور این دستگاه را منتشر کرد.
۱۳۹۹/۹/۱

سونی پس از گذشت چند روز از عرضه کنسول پلی استیشن ۵، اولین بروزرسان فریمور این دستگاه را منتشر کرد. جزییاتی که در رابطه با این پچ بروزرسان پیش از دانلود مشاهده می‌کنید، خیلی کوتاه و تاحدی نامفهوم هستند اما پس از دانلود آن می‌توان به چشم دید که دستگاه تا حدودی بهبود پیدا می‌کند.
این پچ با سری 20.02-02.25.00 شناخته می‌شود اما مشخص نمی‌کند که این بروزرسان برای بهبود کارایی کدام یک از بخش‌های دستگاه است و تنها در باکس دانلود عنوان«این بروزرسان کارایی کنسول را بهبود می‌بخشد» درج شده است. حجم کلی این بروزرسان ۹۰۰ مگابایت است و کاربران از هم‌اکنون می‌توانند آن را دانلود کنند.
عرضه کنسول پلی استیشن ۵ از تاریخ ۱۲ نوامبر در کشورهای آمریکا،کانادا و دیگر مناطق آغاز شد و از آن زمان تا کنون گزارش‌های بسیاری در رابطه با مشکلات گسترده این محصول به گوش می‌رسد. این مشکلات در رنج گسترده‌ای هستند که می‌توان به برخی از آن‌ها همچون عدم دانلود بازی، نیازمندی به یک فرمت جدید و مشکلات فنی در بخش Rest Mode دستگاه اشاره کرد.

image


یکی دیگر از مشکلات دستگاه این است که در بازی‌های که برای دو کنسول پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ عرضه می‌شود؛ کنسول پلی استیشن ۵ به صورت پیشفرض نسخه پلی استیشن ‌۴ بازی را برای دانلود انتخاب می‌کند.  به علت تطبیق نسخه پلی استیشن ۴ بازی با کنسول پلی استیشن ۵، حجم ناخواسته بیشتری در در SSD دستگاه جای می‌گیرد و با توجه به گنجایش کم SSD کنسول پلی استیشن ۵، این موضوع باعث ناخشنودی بسیاری از کاربران می‌شود. البته سونی می‌تواند با پیشفرض قرار دادن نسخه پلی استیشن ۵ بازی‌ها از این مورد جلوگیری نماید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)