خانهاخبار
رنگی جدید به خانواده پیکسل 4a گوگل اضافه شد

رنگی جدید به خانواده پیکسل 4a گوگل اضافه شد

شب گذشته، گوگل رنگی جدید را به چرخه تولید Pixel 4a اضافه کرد.
۱۳۹۹/۸/۲۹

گوشی هوشمند میان رده گوگل با نام پیکسل 4a شب گذشته، رنگی جدید را در چرخه تولید خود مشاهده کرد. این رنگ که Barely Blue نام دارد، از شب گذشته به فروشگاه گوگل استور آمریکا اضافه شد و تنها در اختیار کاربرانی قرار گرفت که تمایل به خرید نسخه آنلاک این محصول را داشته باشند.

image

 

البته این گوشی هوشمند با رنگ جدید هنوز به صورت رسمی توسط گوگل معرفی نشده و در حال حاضر، تنها تصاویر آن در سایت‌های خبری منتشر شده است. بد نیست بدانید که قیمت پیکسل 4a با رنگ Barely Blue بدون تغییر باقی مانده و با همان قیمت 349 دلاری در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

بدون توضیحات مسئولان گوگل، مشخص نخواهد شد که چرا پیکسل 4a با رنگ آبی آسمانی، از همان ابتدا با دیگر مدل‌ها عرضه نشد. از هر زاویه‌ای که بخواهیم به این موضوع نگاه کنیم، عرضه با تأخیر پیکسل 4a با رنگ Barely Blue هیچ گونه توجیهی نخواهد داشت.

 

البته گوگل، سابقه زیادی در عرضه نسخه ادیشن محصولات خود داشته است. اگر به خاطر داشته باشید، سال گذشته پیکسل 4 با رنگ Oh So Orange به صورت محدود عرضه شد. اما با این وجود، مدل یاد شده در کنار دیگر رنگ‌ها روانه بازار شد.

گوشی هوشمند پیکسل 4a اولین محصول گوگل در این شاخه بود که در سال جاری، وارد مارکت‌های بین المللی شد. این محصول در ماه آگوست وارد بازار کشورهای آمریکای شمالی، استرالیا و برخی کشورهای آسیایی شد. سپس در نیمه اول ماه اکتبر، پیکسل 4a پا را فراتر گذاشت و در اکثر کشورها در دسترس خریداران قرار گرفت. این اتفاق اندکی پس از عرضه پیکسل 5 با قیمت 699 دلاری روی داد.

 

در نهایت، بد نیست بدانید که اوایل ماه جاری میلادی (نوامبر) گوگل نسخه 5G پیکسل 4a را نیز برای علاقمندان عرضه کرد. البته این محصول، تنها در دو رنگ Just Black و Clearly White و با قیمت 499 دلاری عرضه شد و خریداران، انتخاب دیگری در این زمینه نداشتند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)