خانهاخبار
مشخصات و طراحی ماژول دوربین نووا 8 و آنر V40 فاش شد

مشخصات و طراحی ماژول دوربین نووا 8 و آنر V40 فاش شد

بر اساس گزارش‌های جدید حالا به بخشی از مشخصات فنی و شماتیک ماژول دوربین تلفن‌های هوشمند سری Nova 8 و Honor V40 دسترسی داریم.
۱۳۹۹/۸/۲۸

به‌رغم تمام چالش‌هایی که در حال حاضر پیش روی هوآوی وجود دارد، این شرکت به تلاش‌های خود ادامه می‌دهد تا کسب و کار تلفن‌های هوشمندش را زنده نگه دارد. بر اساس جدیدترین شایعات، ظرف چند ماه آینده قرار است چند موبایل جدید از این برند به بازار بیاید. از جمله این محصولات می‌توانیم به سری نووا ۸ و آنر V40 اشاره کنیم.

در گزارشی تازه از سوی افشاگری چینی با نام کاربری RODENT950 بخشی از مشخصات سری آنر V40 را می‌بینیم. اگر سابقه عملکرد هوآوی در سال‌های اخیر را ملاک قرار دهیم، این برند در کنار آنر در ماه دسامبر موبایل جدیدی معرفی خواهد کرد. با توجه به شماتیکی که از ماژول دوربین این دو گوشی لو رفته، ظاهرا هر دو دستگاه از دوربینی اصلی با قابلیت گیمبال و چند لنز کمکی بهره می‌برند.

image

سری نووا ۸ احتمالا شامل دو عضو نووا ۸ و نووا ۸ پرو خواهد بود. هر دو دستگاه به نمایشگری از نوع OLED با دوربین سلفی حفره‌ای مجهز می‌شوند. به‌علاوه، باید منتظر پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی باشیم که در بسیاری از گوشی‌های اندرویدی به استانداردی جدید تبدیل شده است.

اگر شرایط عادی بود خانواده نووا ۸ احتمالا به پردازنده Kirin 9000 مجهز می‌شد اما با توجه به مشکلات هوآوی در تولید تراشه‌های جدید Kirin برخی رسانه‌ها باور دارند که این خانواده از Kirin 990 استفاده خواهد کرد.

در خصوص سری آنر V40 احتمالا باید منتظر سه عضو V40 و V40 پرو و V40 پرو پلاس باشیم. حداقل یکی از این مدل‌ها نمایشگری ۶.۷۲ اینچی با دوربین سلفی حفره‌ای دوگانه و رزولوشن +FHD خواهند داشت. این نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند.

اگر این گزارش درست باشد، آنر V40 پرو پلاس به اولین موبایل این برند تبدیل می‌شود که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد. آنر V40 و V40 پرو نیز احتمالا از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کنند و با دیمنسیتی +۱۰۰۰ به بازار می‌آیند. همچنین انتظار داریم که شارژ سریع ۶۶ واتی و شارژ بی‌سیم ۴۰ واتی را روی این گوشی‌ها ببینیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)