خانهاخبار
برنامه‌های اپل به دلیل مشکلات سرور باز نمی‌شوند

برنامه‌های اپل به دلیل مشکلات سرور باز نمی‌شوند

به دلیل وجود مشکلاتی در سرورهای اپل برنامه‌های این شرکت باز نمی‌شوند و یا بسیار کند هستند
۱۳۹۹/۸/۲۷

اگر تاخیرهای طولانی در باز کردن اپلیکیشن‌ها را مشاهده می‌کنید و یا به هیچ وجه قادر به باز کردن برنامه‌های مک نیستید، این ممکن است به دلیل مشکلات اپل در زمینه‌ی خدمات باشد. در ادامه راه‌هایی برای حل این مشکل بیان شده است.

اپل در سایت خود متذکر شده که کاربران ممکن است با مشکلاتی در سرویس‌های این شرکت مواجه شوند. گزارش‌هایی دریافت شده که این امر در هنگام اتصال به اینترنت و یا بازکردن برنامه‌ها تاثیرگذار است.

سلام بر کاربران اپل، اگر اکنون با تاخیر در اجرای برنامه‌ها در مک مواجه هستید من با استفاده از Little Snitch از این موضوع مطلع شده ام. با اتصال به https://t.co/FzIGwbGRan می‌توان با اطمینان به اینترنت متصل شد چراکه OCSP یک مشکل سطحی است.

یکی از کاربران در صفحات گفت و گو تجربه‌ی خود را اینگونه بیان کرده:

این عجیب‌ترین مشکل است. وقتی وای فای فعال است، سرعت اپلیکیش‌ها بسیار کند است. من در مورد سرعت اینترنت حرف نمی‌زنم، آن خوب است. ولی در هنگام باز کردن برنامه‌ها با کندی زیادی مواجه می‌شوم، برنامه‌ها قبل از بارگیری ۱۰ دقیقه در زمان لود شدن باقی می‌مانند.

image

به محض خاموش کردن وای فای همه‌چیز به حالت عادی برمی‌گردد. در حال حاضر خاموش کردن اینترنت به کاربران امکان می‌دهد مشکل مذکور را دور بزنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)