خانهاخبار
نگاه اولیه به طراحی OnePlus 9

نگاه اولیه به طراحی OnePlus 9

طراحی OnePlus 9 جدیدترین دیوایس کمپانی وان‌پلاس مستقر در کشور چین با استفاده از CAD منتشر شده است و در این نوشتار به بررسی آنها می‌پردازیم.
۱۳۹۹/۸/۲۷

 

image

 

 

در اینجا نگاهی داریم به وان‌پلاس 9 که قرار است سال آتی روانه بازار شود. به نظر می‌رسد که شایعات سال گذشته پیرامون عرضه زودتر وان‌پلاس 9 در ماه مارچ در حال تبدیل‌شدن به واقعیت هستند. اولین رندرهای این دیوایس منتشرشده‌اند که نشان از طراحی آشنا، نمایشگر کمی بزرگ‌تر، دوربین سلفی جای گرفته درون حفره و ست‌آپ دوربین 3تایی در پشت گوشی دارد.

در رندرهای منتشرشده، این گوشی از زوایای مختلف و یا حتی جزئیات بیشتری را نمایش نمی‌دهند بلکه تصویری واضح از نمای جلویی و پشت وان‌پلاس 9 مشاهده می‌شود. هرچند این رندرها به‌دست‌آمده از کمک کامپیوترها هستند اما طراحی کلی به نظر درست می‌آید. در پنل جلویی، می‌توان حفره دوربین سلفی را در گوشه بالایی سمت چپ مشاهده کرد همچون OnePlus 8T در طراحی پنل جلویی "تمام-نمایشگر" یکسان است. وان‌پلاس 9 با توجه به آخرین شایعات نمایشگر 6.65" دارد، کمی بزرگ‌تر از نمایشگر 6.55" وان‌پلاس 8T. شاید برای شما هم جالب باشد که در جلوی دیوایس "اسپیکر مکالمه" مشاهده نمی‌شود که شاید به دلیل نبود اطلاعات دقیق تا این تاریخ باشد.

کلید پاور و اسلایدر هشدار در جای همیشگی خود در سمت راست دیوایس جای دارند و دکمه‌های کنترل حجم صدا نیز در سمت چپ هندست قرارگرفته‌اند. در پنل پشتی هم یک طراحی جدید دوربین 3گانه داریم که چیزی بین آیفون و گلکسی S20 جلوه می‌کند. هر 3 دوربین به‌صورت عمودی قرارگرفته‌اند که دو لنز بالایی بزرگ‌تر از سنسور کوچک پایینی هستند. فلش هم در سمت راست لنزها جای دارد که یادآور طراحی دوربین آیفون 11 یا 12 است. جالب‌توجه است که در این رندر یک دوربین کمتر از شایعات منتشرشده و همچنین وان‌پلاس 8T را نشان می‌دهد.

image

 

چنانچه جزئیاتی که به بیرون درز پیداکرده‌اند و انتظارات را کنار یکدیگر قرار دهیم وان‌پلاس 9 مجهز به اسنپ‌دراگون 875، نمایشگر 120 هرتزی و یک باتری 5000 میلی‌آمپری خواهد بود که از سرعت شارژ 65 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

در روزهای پیشِ رو شاهد رندرهای جدیدتر (چه‌بسا متفاوت‌تر) خواهیم بود . بعدازآن نوبت به تبلیغات کمپانی وان‌پلاس و سپس رونمایی از جدیدترین گوشی هوشمند آن می‌رسد.

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)