خانهاخبار
جدیدترین ایکس باکس موفق‌ترین عرضه کنسولی مایکروسافت را رقم زد

جدیدترین ایکس باکس موفق‌ترین عرضه کنسولی مایکروسافت را رقم زد

مایکروسافت با انتشار پستی اعلام کرد که با عرضه ایکس باکس سری ایکس و سری اس توانسته به موفق‌ترین عرضه کنسولی تاریخ فعالیت‌های خود دست یابد.
۱۳۹۹/۸/۲۵

مایکروسافت امروز در گزارشی اعلام کرد که عرضه ایکس باکس سری ایکس و سری اس رسما به موفق‌ترین عرضه کنسولی تاریخ این شرکت تبدیل شده است. این شرکت می‌گوید در ۲۴ ساعت نخست عرضه که در ۴۰ کشور دنیا رخ داده دستاوردهایی حاصل شده که نظیر نداشته است.

مایکروسافت در نسل جدید بیشتر از هر نسل دیگری کنسول جدید فروخته و ایکس باکس سری ایکس بیشترین درصد جذب بازیکنان جدید را در زمان عرضه به ارمغان آورده است. در این عرضه بیش از هر زمان دیگری بازی انجام شده و تعداد کل بازی‌های هر چهار نسل ۳۵۹۴ عدد بوده که بیشترین رکورد انجام بازی در زمان عرضه یک کنسول را رقم زده است.

یکی از جالب‌ترین نکات عرضه کنسول‌های جدید مایکروسافت سهم ۷۰ درصدی سرویس ایکس باکس گیم پس در میان دارندگان ایکس باکس سری ایکس و سری اس است. البته این اتفاق آن‌قدرها عجیب نیست چون ایکس باکس گیم پس در واقع از دلایل اصلی خرید کنسول مایکروسافت به حساب می‌آید. گیم پس با ارائه کتابخانه بزرگی از بازی‌ها سرویسی ارزشمند و مقرون به صرفه است که به تنهایی می‌تواند عامل فروش کنسول‌ها باشد.

هفته گذشته بیش از ۴۰ بازی جدید و بهینه‌سازی‌شده از جمله Yakuza: Like a Dragon، «واچ داگز: لیجن» و «اساسینز کرید والهالا» برای ایکس باکس سری ایکس و سری اس منتشر شد. این عناوین پرطرفدار از دیگر دلایلی به حساب می‌آیند که کاربران را به خرید کنسول‌های جدید مایکروسافت سوق داده‌اند.

مایکروسافت می‌گوید به‌زودی کنسول‌های بیشتری را به خرده‌فروشی‌ها می‌فرستد تا مطمئن شود که تمام کاربران بتوانند دستگاه مدنظر خود را خریداری کنند. این شرکت در پستی نوشت:

می‌دانیم که همه کاربران نتوانستند به‌سرعت ایکس باکس سری ایکس یا سری اس را تهیه کنند و سخت در تلاشیم تا با کمک همکاران‌مان در سراسر دنیا بتوانیم بیشترین تعداد کنسول ممکن را در طول زمان عرضه کنیم و از شما می‌خواهیم تا برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان عرضه دستگاه مستقیما با خرده‌فروشی‌های محل خودتان در ارتباط باشید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)