خانهاخبار
گلکسی S30 احتمالا دوربین 108 مگاپیکسلی و فوکوس خودکار لیزری دارد

گلکسی S30 احتمالا دوربین 108 مگاپیکسلی و فوکوس خودکار لیزری دارد

بر اساس گزارش جدید افشاگر معروف توئیتری، سامسونگ در گلکسی S30 از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی استفاده می‌کند و جای ToF را به فوکوس خودکار لیزری می‌دهد.
۱۳۹۹/۸/۱۷

در چند وقت اخیر گزارش‌های مختلفی درباره سری گلکسی S30 (یا S21) منتشر شده و در جدیدترین آن‌ها گفته می‌شود که این محصول دوربینی ۱۰۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار لیزری خواهد داشت. از آن‌جایی که امسال احتمالا این خانواده را زودتر از همیشه می‌بینیم، طبیعی است که شایعات زودتر از راه برسند.

ساعاتی پیش، افشاگر معروف توئیتری با نام آیس یونیورس، مدعی شد که گلکسی S30 دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد اما این بار از سنسور ToF استفاده نمی‌کند. او می‌گوید سنسور دوربین اصلی این دستگاه سنسور HM3 خواهد بود که ۱۰۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار لیزری است و اندازه پیکسل آن ۰.۸ میکرومتر است.

سامسونگ در گلکسی S20 از سنسور ایزوسل برایت HM1 استفاده کرد. اما حالا گفته می‌شود که ایزوسل HM3 حدود ۱۲ درصد روشن‌تر از HM1 است و می‌تواند جزئیات بیشتری را به ثبت برساند. به‌علاوه، این سنسور عملکرد بهتری در عکاسی شبانه خواهد داشت و با سرعت بیشتری این تصاویر را ثبت می‌کند.

گلکسی S30 به جای دوربین ToF از فوکوس خودکار لیزری استفاده خواهد کرد. این سخت‌افزار مشابه دوربین گلکسی نوت ۲۰ التراست و جدیدترین فناوری فوکوس خودکار سامسونگ به حساب می‌آید. انتظار داریم که گلکسی S30 با اندروید ۱۱ و پوسته One UI 3.1 عرضه شود. البته سامسونگ هنوز هیچ اطلاعاتی را درباره این خانواده تایید نکرده و نباید این جزئیات را قطعی و نهایی تلقی کرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)