خانهاخبار
اچ تی سی دیزایر 20 پلاس با اسنپدراگون 720G از راه رسید

اچ تی سی دیزایر 20 پلاس با اسنپدراگون 720G از راه رسید

موبایل جدید HTC محصولی قدرتمند موسوم به Desire 20 Plus است که دوربینی چهارگانه دارد و فعلا در بازار تایوان از راه رسیده است.
۱۳۹۹/۷/۲۹

اچ‌تی‌سی در ماه ژوئن در تایوان از دیزایر ۲۰ پرو و اولین موبایل 5G خود موسوم به U20 5G پرده برداشت و دیزایر ۲۰ پرو در ماه اوت وارد اروپا شد. حالا امروز این شرکت موبایل جدیدی به‌نام HTC Desire 20 Plus را در بازار خانگی خود معرفی کرده است. دستگاه مذکور از چیپست اسنپدراگون 720G، دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

دیزایر ۲۰ پلاس ۲۰۳ گرم وزن دارد و ابعاد آن ۱۶۴ در ۷۵ در ۹ میلی‌متر است. نمایشگر این گوشی پنلی ۶.۵ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی و نسبت تصویر ۲۰:۹ است. موبایل جدید اچ‌تی‌سی از اسنپدراگون 720G و ۶ گیگابایت رم استفاده می‌کند. این دستگاه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و شکافی برای کارت حافظه microSD دارد.

image

دیزایر ۲۰ پلاس در بخش سلفی از دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد که از فیلم‌برداری HDR و FHD پشتیبانی می‌کند. قاب عقب این دستگاه بافت خاصی دارد و دارای ماژول دوربینی است که لنزها درون آن به شکل متفاوتی چیده شده‌اند.

دوربین چهارگانه دیزایر ۲۰ پلاس شامل یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۵ درجه‌ای، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی با فاصله کانونی ۴ سانتی‌متری و یک سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی است. این ماژول فلش LED دوگانه هم دارد و از قابلیت HDR، تشخیص صحنه مبتنی بر هوش مصنوعی، تایم‌لپس و فیلم‌برداری 4K پشتیبانی می‌کند.

image

روی قاب عقب دیزایر ۲۰ پلاس می‌توانید حسگر اثر انگشت فیزیکی را هم ببینید. این موبایل به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید و یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی دارد که با شارژ سریع Quick Charge 4.0 سازگار است. از دیگر ویژگی‌های دیزایر ۲۰ پلاس می‌توانیم به پشتیبانی از دو سیم کارت، وای‌فای 802.11ac، بلوتوث ۵.۰، جی‌پی‌اس، ان‌اف‌سی و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کنیم.

اچ‌تی‌سی دیزایر ۲۰ پلاس در دو رنگ نارنجی و مشکی با قیمت ۲۹۵ دلار وارد بازار تایوان می‌شود. فعلا اطلاعاتی درباره عرضه جهانی این دستگاه در دسترس نیست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد حسین

۱۳۹۹/۷/۳۰
گوشی خوبیه ، ان شاءالله یه پرچم دار عالی هم معرفی کنه و با ی نفس تازه وارد رقابت بشه اما با یه قیمت گذاری عالی ، وگرنه با این قیمت ها اکثرا شیائومی گوی سبقت رو از همه گرفته.