خانهاخبار
وان پلاس در هند از Bullets Wireless Z Bass Edition و پاور پانک جدیدی رونمایی کرد

وان پلاس در هند از Bullets Wireless Z Bass Edition و پاور پانک جدیدی رونمایی کرد

شعبه هند وان پلاس نسخه جدیدی از ایرفون دور۰گردنی این شرکت را معرفی کرده که بر تقویت بیس تمرکز دارد. این شرکت همچنین پاور بانکی 10 هزار میلی‌آمپر ساعتی را معرفی کرده است.
۱۳۹۹/۷/۲۵

وان پلاس دیشب در رویدادی از وان پلاس 8T با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و شارژ سریع ۶۵ واتی رونمایی کرد. این شرکت همچنین از ایرباد بی‌سیم تازه‌ای به‌نام وان پلاس بادز زد پرده برداشت. ولی این دو محصول تنها محصولات جدید وان پلاس نیستند. اگر از طرفداران ایربادهای دور-گردنی باشید، احتمالا سری بولتس وایرلس وان پلاس را می‌شناسید. این شرکت دیروز در هند دست به معرفی نسخه تازه‌ای از ایرباد یادشده زد و Bullets Wireless Z Bass Edition را معرفی کرد.

image

تفاوت اصلی میان نسخه عادی و بیس ادیشن بولتس وایرلس چیست؟ هر دو درایور ۹.۲ میلی‌متری دارند که تجربه صوتی جذابی را به ارمغان می‌آورد. هر دو ایرباد از قابلیتی موسوم به «حذف نویز محیطی» استفاده می‌کنند که نباید با حذف نویز فعال اشتباه گرفته شود. وان پلاس احتمالا پروفایل بیس نسخه جدید ایرباد خود را طوری بهینه‌سازی کرده که عملکرد بهتری داشته باشد.

تاخیر صدای بولتس وایرلس زد بیس ادیشن ۱۰۰ میلی‌ثانیه است که کمی نسبت به تاخیر ۱۱۰ میلی‌ثانیه‌ای نسخه عادی بولتس وایرلس کمتر شده. به‌علاوه، حالا شاهد پشتیبانی از فناوری Warp Charge هستیم که اجازه می‌دهد با ۱۰ دقیقه شارژ به ۱۰ ساعت پخش موسیقی دسترسی داشته باشید. مجموع عمر باتری این دستگاه با یک بار شارژ ۱۷ ساعت است که نسبت به نسخه عادی این ایرفون ۳ ساعت کمتر شده است.

بولتس وایرلس زد بیس ادیشن از تاریخ ۲ نوامبر وارد بازار می‌شود و در رنگ‌های قرمز و آبی به دست کاربران می‌رسد. وان پلاس این دستگاه را با قیمت ۲۷ دلار روانه بازار می‌کند.

image

محصول دیگری که این شرکت در هند از آن پرده برداشت پاور بانکی با ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعت بود. این دستگاه دو درگاه USB دارد و می‌تواند دو دستگاه را به‌صورت همزمان با سرعت ۱۸ وات شارژ کند. پاور بانک وان پلاس قابلیت انتقال شارژ دارد تا در آن واحد بتوانید خود پاور بانک و گوشی را شارژ ‌کنید. این دستگها دارای ۱۲ لایه مدار محافظتی در برابر آسیب است. وزن پاور بانک وان پلاس ۲۲۵ گرم اعلام شده و بدنه‌ای خمیده دارد. این محصول در دو رنگ مشکی و سبز عرضه می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)