خانهاخبار
درآمدزایی در صنعت زیبایی با ارائه راه حلهای نوآورانه

درآمدزایی در صنعت زیبایی با ارائه راه حلهای نوآورانه

همیشه رفع موهای زائد یکی از دغدغههای مهم بهداشتی برای خانمها و آقایان بوده و این موضوع اگرچه برای خانمها بیشتر محل توجه است، اما آقایان و به خصوص نسل جوان نیز این دغدغه بهداشتی را با خود دارند.
۱۳۹۹/۷/۹

image

 

همیشه رفع موهای زائد یکی از دغدغههای مهم بهداشتی برای خانمها و آقایان بوده و این موضوع اگرچه برای خانمها بیشتر محل توجه است، اما آقایان و به خصوص نسل جوان نیز این دغدغه بهداشتی را با خود دارند. دنیای جدید هم سرشار از راهکارهای جدید برای رفع مشکلات است. پس شاید شما نیز با در اختیار گذاشتن این راهها به دیگران و ارائه خدمات مرتبط با آن بتوانید کسب و کار ویژه خودتان را راه بیاندازید.

در صورتی که همین حالا نیز به ارائه خدمات رفع موهای زائد میپردازید، با خواندن این مطلب میتوانید راهی برای بهبود دستگاههای خود بیابید.

لیزرهای رفع موهای زائد، تکنولوژی رفع دائمی و خداحافظی با روشهای موقت

لیزرهای موهای زائد، تحولی از روشهای موقت رفع موهای زائد به روش های دائمی بودند. در این روشها با از بین بردن ریشه موهای زائد با استفاده از امواج لیزر، جلوی رویش مجدد آنها گرفته میشود. لیزرهای مختلفی به این منظور توسعه داده شدهاند. از انواع این دستگاهها میتوان به لیزر الکساندرایت، لیزر دایود، لیزر الکس دایود و لیزر اس اچ آر اشاره کرد.

برخی از این لیزرها برای دستهای از پوستها کاربرد بیشتری داشته و نتیجه بهتری را برای آن دسته از پوستها به همراه دارند. اما برخی از این لیزرها برای گستره بزرگتری از انواع پوست کاربرد دارند.

به عنوان مثال لیزر الکساندرایت با طول موج 755 نانومتر، بیشتر برای پوستهای روشن مناسب بوده و لیزر دایود با طول موج 800 تا 810 نانومتر عمل کرده و برای پوستهای کمی تیره و آسیایی مناسب است. این در حالی است که لیزر الکس دایود به دلیل طول موج ترکیبی، برای انواع بیشتری از پوستها کاربرد دارد.

از میان لیزرهای الکس دایود، لیزر الکس دایود دایموند پلاس، از دستگاههایی است که قابلیتهای مناسبی دارد.

لیزر الکس دایود دایموند پلاس

لیزر الکس دایود دایموند پلاس، دستگاهی است که در نوع خود در ایران کمتر یافت میشود. دستگاهی در دو مدل با توان لیزربار 1200 و 2000 وات.

این دستگاه، طول موجهای مختلفی را پشتیبانی میکند. طول موجهای این دستگاه شامل طول موج دایود (808 نانومتر) الکس (755 نانومتر) و ان دی یاگ (1064 نانومتر) هستند.

عمده دستگاههای دایود موجود در ایران توانی 600 واتی دارند. همچنین طول عمر بیشتر لیزربارهای موجود در ایران در حدود 10 تا 20 میلیون شات است. این در حالی است که دستگاه لیزر الکس دایود دایموند پلاس لیزر باری قدرتمند با طول عمر 100 میلیون شات دارد که عددی بزرگ و قابل توجه است.

این دستگاه لیزر دارای یک سیستم خنک کننده بسیار قدرتمند نیز هست.

image

 

چگونه برای راه اندازی کسب و کار و خرید دستگاه لیزر موهای زائد، اطلاعات کسب کنم؟

آفرودیت لیزر، شرکتی با تجربه در زمینه تجهیزات پوست، مو و زیبایی است. کارشناسان این شرکت آماده هستند تا به شما در زمینه انواع دستگاههای رفع موهای زائد و چگونگی راهاندازی کسب و کار در زمینه صنعت زیبایی مشاوره دهند. پس فرصت را از دست ندهید و برای کسب اطلاعات بیشتر برای خرید  لیزر الکساندرایت، خرید لیزر الکس دایود و... و مشاوره در زمینه راه اندازی کسب و کار زیبایی با شماره: 22879501-021تماس بگیرید یا به واتس اپ 09199595133 پیام بدهید.

لازم به ذکر است که فروش دستگاه های آفرودیت لیزر با ضمانت بازگشت کالا و عودت وجه به مشتریان ارائه میشود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)