خانهاخبار
تصویر پروتوتایپ پیکسل 5، طراحی عجیب آن را به نمایش گذاشت

تصویر پروتوتایپ پیکسل 5، طراحی عجیب آن را به نمایش گذاشت

کم کم به رویداد معرفی Pixel 5 گوگل، محصول جدید این شرکت نزدیک می‌شویم.
۱۳۹۹/۷/۶

همان طور که مستحضر هستید، رویداد معرفی گوشی هوشمند پیکسل 4a گوگل ماه گذشته برگزار شد و حالا غول دنیای جستجوگرها در نظر دارد تا در تاریخ 15 اکتبر مصادف با بیست و چهارم مهر ماه، رویدادی را به صورت آنلاین برگزار کرده و در آن، از محصول جدید خود با نام پیکسل 5 رونمایی کند. به لطف تصاویر رندر شده و عکس‌هایی که تا به حال منتشر شده، ما به خوبی می‌دانیم که اسمارت فون جدید گوگل با چه سبک و سیاقی رونمایی خواهد شد.

پیش تر پیش بینی می‌شود که زبان طراحی پیکسل 5 و نسخه 5G گوشی هوشمند Pixel 4a یکسان باشد. اما با تصویر پروتوتایپی که امروز منتشر شده، طراحی عجیب و غریب پیکسل 5 گوگل را شاهد هستیم.

در این تصویر پروتوتایپ، اسمارت فونی را شاهد هستیم که مانند نسل اول پیکسل‌های گوگل، از بدنه ای دو تکه ساخته شده که قسمت پایینی آن، این طور که به نظر می‌رسد، از جنس شیشه ساخته شده است.

image

 

منبع منتشر کننده این تصویر، مدعی شده است که این عکس متعلق به پیکسل 5 است. اما اگر با دقت به این تصویر نگاه بیندازیم، در قسمت بالایی بدنه شاهد بریدگی دایره‌ای شکلی هستیم که مخصوص درگاه 3.5 میلیمتری جک هدفون است و بر اساس شایعات، Pixel 5 از این مورد بی بهره خواهد بود. پس می‌توانیم چنین تصور کنیم که تصویر منتشر شده، مدل پروتوتایپ پیکسل 4a 5G است. مورد دیگری که این شک را تا حد زیادی به واقعیت تبدیل می‌کند، دکمه پاور سفید رنگ آن است که در قسمت بالایی دکمه‌های افزایش و کاهش صدا به وضوح دیده می‌شود.

هر چه که باشد، به نظر می‌رسد که طراحان و مهندسان گوگل یک سیستم بازگشت به عقب را تجربه کرده و مجددا شاهد زبان طراحی دو تکه در محصولات گوگل خواهیم بود.

به نظر شما آیا این تصویر متعلق به پیکسل 4a 5G است یا گوگل قصد دارد تا علاقمندان به پیکسل 5 را سورپرایز کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)