خانهاخبار
ویجت‌های آی او اس 14 و خلاقیت‌های جالب کاربران

ویجت‌های آی او اس 14 و خلاقیت‌های جالب کاربران

قابلیت ساخت ویجت‌های مختلف در iOS 14، باعث خلق تصاویر زیبایی شده است.
۱۳۹۹/۶/۳۱

همان طور که استحضار دارید، اپل در سیستم عامل آي او اس 14 به کاربران آيفون اجازه می‌دهد تا ویجت‌های دلخواه خود را روی صفحه نمایش ایجاد کرده و از آن ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. به این ترتیب کاربران قادر خواهند بود تا ویجت‌های اپلیکیش‌ن های مختلف را در سایز و ابعاد مختلف، به صفحه هوم آیفون اضافه کنند.

در حالی که در ابتدای امر، بسیاری از اپلیکیشن ها از نبود این ویژگی رنج می‌برند، اما از طرف دیگر بسیاری از کاربران سخت در تلاش هستند تا صفحه هوم آيفون خود را به کمک این ویجت‌ها زیباتر از پیش کنند.

image

 

شخصی به نام Ben Zhu در کنار استفاده از ویجت‌‌ها، از شورت کات‌های مختلف نیز استفاده کرده تا صفحه هوم آیفون خود را جلا بخشد. نمونه‌ای از خلاقیت وی را در تصویر بالا مشاهده می‌کنیم.

در تعطیلات آخر هفته گذشته، هشتگ #iOS14HomeScreen با پیشرفت قابل توجهی روبرو شد و کاربران مختلف، تصویری از صفحه هوم آیفون خود را با این هشتگ در شبکه اجتماعی توییتر با دیگران به اشتراک گذاشتند. شرکت‌های بزرگی از جمله IMDB، گوگل و Twitch تا به این لحظه، ویجت‌های اختصاصی خود را برای آی او اس 4 عرضه کرده ‌اند. متأسفانه در این زمینه، جای خالی اپلیکیشن اسپاتیفای به شدت حس می‌شود. اگر چه اپلیکی TuneTrack در حال حاضر، امکان نمایش ویجت Playing Now اپلیکیشن اسپاتیفای را برای دارندگان آیفون فراهم کرده است.

Widgetsmith

یکی از ویجت‌هایی که از زمان عرضه iOS 14 به محبوبیت قابل توجهی دست پیدا کرده است، با نام Widgetsmith شناخته می‌شود که رایگان بوده و امکان ساخت ویجت‌های مختلف با امکان شخصی سازی را در اختیار کاربران می‌گذارد. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا به ساخت ویجت‌های مختلف برای زمان، تقویم، گالری تصاویر، متن دلخواه، Event های در پیش رو، یادآورها و اطلاعات مربوط به Health یا Activity با سایز و ابعاد دلخواه بپردازید و در نهایت آن ها را روی صفحه هوم آیفون به نمایش بگذارید. امکان نمایش ویجت‌های مربوط به آب و هوا و ویجت‌های Tide نیز در قسمت پریمیوم این اپلیکیشن در دسترس است که برای استفاده از آن ها، باید ماهانه 1.99 دلار یا سالانه 19.99 دلار پرداخت کنید.

امکان شخصی سازی آسان و انعطاف ابزارهای قرار گرفته درون این اپلیکیشن، باعث شده تا در مدت محدود به محبوبیت بالایی دست پیدا کند.

image

 

ColorWidgets

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های رایگان در این حوزه، Color Widgets است که امکان نمایش ویجت مربوط به زمان و باتری در رنگ بندی متنوع را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بسیاری از استایل‌های جذاب آن در قابل اشتراک پریمیوم در دسترس خواهد بود که با پرداخت یک باره 3.99 دلاری، می‌توانید از آن ها بهره مند شوید.

image

 

ویجت‌‌های مربوط به آب و هوا

اپلیکیشن Weather یکی از ویجت‌های محبوب کاربران به حساب می‌آید که البته این موضوع توسط اپلیکیشن‌های متنوع و زیادی در اختیار کاربران قرار گرفته است. از جمله مواردی که در این حوزه محبوب بوده و کاربران زیادی نیز از آن ها استفاده می‌کنند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

image

 

ویجت‌هایی در حوزه فیتنس

  • Fitbod - رایگان به همراه پرداخت درون برنامه‌ای
  • FoodNoms - رایگان به همراه پرداخت درون برنامه‌ای
  • Streaks - Forming habits on a daily basis - به ارزش 4.99 دلار
  • Zones - Workout tracking - رایگان به همراه پرداخت درون برنامه‌ای
  • Hour Blocks - Dayplanner that shows you what's next - به ارزش 3.99 دلار

image

 

ویجت‌هایی در حوزه مالی

ویجت‌هایی در حوزه سفر

  • App in the Air - Travel assistant - رایگان به همراه پرداخت درون برنامه‌ای
  • KAYAK - Book flights, hotels and cars - رایگان
  • Tripit - Travel planner - رایگان به همراه پرداخت درون برنامه‌ای
  • World Clock - Time zone widget - رایگان به همراه پرداخت درون برنامه‌ای

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)