خانهاخبار
نشانه‌هایی مبنی بر معرفی قریب‌الوقوع آیفون 12 رویت شد

نشانه‌هایی مبنی بر معرفی قریب‌الوقوع آیفون 12 رویت شد

چند منبع مختلف از جمله کانال یوتیوب خود اپل و اپراتورهای مخابراتی نشانه‌هایی از خود بروز داده‌اند که می‌تواند از معرفی قریب‌الوقوع سری بعدی آیفون خبر دهد.
۱۳۹۹/۶/۲۴

اپل فردا شب رویدادی به‌نام Time Flies را برگزار می‌کند تا احتمالا از نسل جدید اپل واچ و آیپد ایر پرده بردارد. در این مراسم احتمالا به تاریخ انتشار iOS 14 و watchOS 7 نیز اشاره می‌شود و می‌توانیم منتظر رونمایی از باندل خدماتی Apple One هم باشیم. البته در برخی گزارش‌ها به احتمال رونمایی از ایرپادز استودیو، مک‌بوک پرو ۱۴ اینچی و ایرتگ نیز اشاره شده است.

اگرچه تعداد رونمایی‌ها آن‌قدر زیاد است که لایق مراسمی مستقل و ویژه باشد، اما عده‌ای از فعالان دنیای فناوری هنوز معتقدند که اپل می‌تواند هفته جاری آیفون ۱۲ را معرفی کند. با این حال، گزارش‌های معتبری پیش‌تر این احتمال را رد کرده بودند.

حذف ویدیوهای تبلیغاتی آیفون ۱۱

image

کانال یوتیوب اپل بزرگ‌ترین نشانه‌ای است که از عرضه قریب‌الوقوع پرچمداران آتی اپل خبر داده است. این کانال اخیرا اقدام به حذف ویدیوهای تبلیغاتی آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو کرده است. علاوه بر این، حالا اثری از آیفون XS، آیفون XS مکس و آیفون XR هم در این کانال دیده نمی‌شود.

اپل همچنین تبلیغ اپل واچ سری ۵ را از یوتیوب خود کرده. اگر حذف این ویدیو نشانه‌ای مبنی بر آمادگی اپل واچ سری ۶ برای عرضه باشد، طبیعی است که فرض کنیم ویدیوی تبلیغاتی آیفون ۱۱ نیز به منظور آمادگی برای معرفی آیفون ۱۲ از روی کانال اپل حذف شده است.

با این حساب، سری آیفون ۱۲ یا همزمان با اپل واچ ۶ در مراسم سه‌شنبه شب معرفی می‌شود یا ظرف چند هفته آینده در رویدادی جداگانه از راه خواهد رسید.

اشارات سازندگان کیس محافظ و اپراتورهای همراه

image

از دیگر نشانه‌هایی که ما را نسبت به رونمایی خانواده آیفون ۱۲ مشکوک می‌کند افشای تبلیغی درون‌سازمانی از شرکت Target است. این تبلیغ جانگهداری دارد که به اپل واچ سری ۶ و آیفون جدید اشاره می‌کند. این پیش‌نویس دارای تصویری از آیفون ۱۱ و اپل واچ سری ۵ است و یادداشت‌هایی را همراه آن نشان می‌دهد.

تبلیغ افشایی Target لزوما به معنای این نیست که آیفون ۱۲ فردا معرفی می‌شود؛ شاید این شرکت صرفا سعی داشته برای همه چیز آماده باشد و در صورتی که اپل آیفون ۱۲ را به‌صورت غیرمنتظره معرفی کرد، تبلیغ خود را در کمترین زمان دسترس کاربران قرار دهد.

در آن سو، اپراتور German Telekom سرویس رزرو موبایل خود را راه‌اندازی کرده و کاربران می‌دانند که این شرکت معمولا قبل از معرفی محصولات بزرگ این کار را انجام می‌دهد. پس با توجه به این‌که اپل در حال حاضر تنها شرکتی است که قصد معرفی پرچمداران بعدی خود را دارد، می‌توانیم حدس بزنیم که این سرویس برای آیفون ۱۲ فعال شده است.

image

اپراتور Vodafone بریتانیا هم به عرضه زودهنگام مدل‌های جدید آیفون اشاره کرده است.

در دنیای کیس‌های محافظ، فروشگاهی در کانادا از همین حالا فروش کیس‌های آیفون ۱۲ را آغاز کرده ولی این اتفاق هم نمی‌تواند متضمن عرضه موبایل بعدی اپل در مراسم سه‌شنبه شب باشد. شرکت Totallee هم که معمولا کیس‌های خود را پیش از رونمایی مدل‌های جدید آیفون عرضه می‌کند، کیس‌های آیفون ۱۲ را در وب‌سایت خود در دسترس قرار داده است.

image

با تمام این تفاصیل، آیا سه‌شنبه شب آیفون ۱۲ را خواهیم دید؟ تاکنون اکثر گزارش‌ها به تاخیر در عرضه آیفون اشاره کرده‌اند. منابع مختلف می‌گویند رویداد معرفی سری آیفون ۱۲ در اواخر ماه اکتبر برگزار می‌شود. اپل هم پیش‌تر تایید کرده بود که پرچمداران ۲۰۲۰ این شرکت با چند هفته تاخیر به بازار می‌آیند، ولی آن‌ها هرگز نگفته بودند که رونمایی از این محصولات در ماه سپتامبر انجام نمی‌شود.

بنابراین باید صبر کنیم تا ببینیم اپل فردا شب ساعت ۲۱:۳۰ چه برنامه‌ای برای ما تدارک دیده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۹/۶/۲۴
خریدن آیفون12 دلِ شیـر می‌خواهد و روده فیل.
همه کسی براش خیز برنمیداره مگر کسی که برای تولد نامزدش بخواد سنگ‌تمام بذاره. با هم برن پیتزا و لحظه‌ای که میره توالت که دستشو بشوره دنبالش بره..
و توی راهرو منتظر باشه تا دربیاد
فوراً سورپرایزش کنه
این به‌یاد ماندنی میشه