خانهاخبار
ویدئویی از می 10 اولترا با دوربین سلفی زیر نمایشگر منتشر شد

ویدئویی از می 10 اولترا با دوربین سلفی زیر نمایشگر منتشر شد

آیا این قابلیت جدید به محصول جدید شیائومی اضافه خواهد شد؟
۱۳۹۹/۶/۱۷

بر هیچ کس پوشیده نیست که کمپانی چینی شیائومی در حال طراحی و توسعه تلفن هوشمندی با دوربین سلفی تعبیه شده درون نمایشگر است. اما مطمئنا کمتر کسی تصور می‌کند که چنین محصولی تا پایان سال جاری میلادی (2020۹ به دنیای تکنولوژی معرفی شود.

بر اساس اطلاعات و شایعات جدید، ظاهرا چنین محصولی بین ماه‌های اکتبر و نوامبر به صورت رسمی رونمایی می‌شود. ظاهر و زبان طراحی این محصول، به نظر آشنا می‌آید.

همان طور که در این ویدئو مشاهده می‌کنید، ظاهر پشت بدنه این اسمارت فون شباهت زیادی به می 10 اولترا دارد و به نظر می‌رسد که کمپانی شیائومی قصد دارد تا مدلی خاص از Mi 10 Ultra با دوربین سلفی تعبیه شده درون نمایشگر را معرفی کند.

متأسفانه شخصی که این گوشی هوشمند را در دستان خود گرفته است، وارد دوربین سلفی نشده یا به اصطلاح آن را روشن نمی‌کند که عدم انجام چنین کاری می‌‌تواند سه دلیل مختلف داشته باشد.

دلیل اول، شخصی که این ویدئو را تهیه کرده قصد دارد تا به صورت ناشناس باقی بماند. دلیل دوم، این محصول هنوز به صورت طرح اولیه و پروتوتایپ است و کارایی محصول اصلی را دارا نیست. دلیل سوم، این محصول کاملا فیک است. البته اگر ویدئو را با دقت مشاهده کنید، مدارکی در مورد ادیت و ویرایش تصویر نخواهید یافت. همچنین اطلاعاتی که در مورد عرضه چنین محصولی ظرف یک یا دو ماه آینده منتشر شده نیز ممکن است غیر واقعی بوده و صحت نداشته باشد.

چندی پیش مدیران شیائومی به این موضوع اشاره کرده بودند که اولین اسمارت فون تولید شده توسط این کمپانی که به تکنولوژی دوربین سلفی تعبیه شده درون نمایشگر مجهز شده باشد، زودتر از سال 2021 میلادی معرفی و وارد بازار نخواهد شد. لذا باید منتظر ماند و دید که آیا چنین محصولی به مرحله تولید انبوه و عرضه عمومی رسیده است؟ یا باید برای رونمایی از آن، مدت زمان بیشتری منتظر بمانیم؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)