خانهاخبار
تصاویر ردمی نوت 10 با دوربینی دایره‌ای منتشر شد

تصاویر ردمی نوت 10 با دوربینی دایره‌ای منتشر شد

در آینده‌ای نزدیک، باید منتظر رونمایی از Redmi Note 10 شیائومی باشیم.
۱۳۹۹/۶/۱۵

کمپانی شیائومی در نظر دارد تا ظرف هفته یا ماه‌های آینده، از محصول جدید خود با نام ردمی نوت 10 رونمایی کند. چند روز گذشته، خبرهایی در مورد این گوشی هوشمند در رسانه‌های خبری منتشر شد که با وجود پشتیبانی این اسمارت فون از نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G)، حکایت از مجهز بودن این محصول به پردازنده Dimensity 820 مدیاتک داشت. اما تصاویر جدیدی که امروز در رسانه‌های خبری منتشر شده است، حاکی از آن است که رد می نوت 10 به پردازنده اسنپدراگون 765G مجهز است.

image

 

تصویری که تقریبا از نمای مزدیک قسمت مربوط به دوربین این محصول گرفته شده و البته کمی تار است، نشان دهنده آن است که در قسمت پشت بدنه شاهد دوربین سه گانه هستیم که در قسمتی دایره‌ای شکل، قرار گرفته‌اند. در مرکز تصویر، عبارت 48MP نوشته شده است که مطمئنا مربوط به دوربین اصلی این دستگاه است.

در تصویر دیگری که از نمایشگر گوشی گفته شده، در قسمت بالایی آن شاهد حفره‌ای دایره‌ای شکل هستیم که محل قرارگیری دوربین سلفی است. از دکمه پاور آن نیز این گونه بر می آید که سنسور تشخیص اثر انگشت درون آن تعبیه شده است.

 

در عکس دوم که از صفحه نمایش دستگاه گرفته شده، شاهد آن هستیم که این محصول با شماره ساخت M2007J22C همراه است و در کنار آن، از هشت گیگابایت رم بهره می‌برد. همچنین توان 2.4 گیگا هرتزی پردازنده دستگاه، این موضوع را یادآور می‌شود که Redmi Note 10 شیائومی به پردازنده اسنپدراگون 765G کوالکام مجهز خواهد بود.

در نهایت باید تا روز موعود و رویداد معرفی این محصول منتظر بمانیم و ببینیم که آیا کمپانی شیائومی سورپرایزی را برای طرفداران و هواداران خود در نظر خواهد داشت، یا تنها به تأیید موارد لو رفته خواهد پرداخت و اسمارت فونی با مشخصات سخت‌افزاری یاد شده به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد.

با وجود موارد ذکر شده در این مطلب، آیا تمایلی به خرید محصول جدید شیائومی خواهید داشت؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)