خانهاخبار
تاریخ رونمایی از ال‌جی وینگ مشخص شد

تاریخ رونمایی از ال‌جی وینگ مشخص شد

ال‌جی با انتشار تیزر کوتاهی اعلام کرد که در اواخر شهریور از موبایل T شکل خود رونمایی خواهد کرد.
۱۳۹۹/۶/۱۲

شرکت ال‌جی با انتشار تیزر کوتاهی اعلام کرد که در تاریخ ۱۴ سپتامبر مصادف با ۲۴ شهریور در رویدادی آنلاین از پرچمدار آتی خود رونمایی خواهد کرد. در این تیزر اطلاعات خاصی وجود ندارد اما نمایی از دو نمایشگر دیده می‌شود که به شکل حرف T روی یکدیگر قرار گرفته‌اند. این دستگاه همان ال‌جی وینگ است که در چند وقت اخیر شایعات آن دیده شده بود.

ال‌جی اعلام کرد که موبایل جددی آن‌ها اولین محصول از خط تولید Explorer Project خواهد بود. این خط تولید بر ارائه محصولات نوآورانه‌ای تمرکز دارد که به‌دنبال عرضه دستگاه‌هایی متفاوت از محصولات مرسوم بازار است. تمرکز بر نوآوری با آن‌چه که پیش‌تر از ال‌جی ولوت دیده بودیم فرق می‌کند. هدف ولوت رقابت با سایر تلفن‌های هوشمند بازار جهانی بود.

این غول کره‌ای می‌گوید دستگاه جدید آن‌ها قابلیت‌هایی دارد که با همکاری شرکت‌هایی مثل Rave, Ficto, Tubi و موتور جستجوی Naver ساخته شده است. ال‌جی تایید کرده که موبایل آتی آن‌ها از چیپستی محصول شرکت کوآلکام استفاده می‌کند.

ال‌جی پیش‌تر هم با LG G5 یا LG V60 دست به ارائه طراحی‌های نوآورانه زده بود اما شاید به آن موفقیتی که انتظارش را داشت دست پیدا نکرد. در حال حاضر اطلاعات خاصی از LG Wing در دسترس نیست، اما انتظار داریم که این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۷۶۵ استفاده کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۹/۶/۱۳
ال‌جی علیرغم اینکه مهندسین باهوشی داره هیچوقت نتونسته نبض بازار رو بدست بگیره.
ال‌جی باید یه حرکتی بزنه که در صدر اخبار بین‌الملل قرار بگیره، و آن اینکه با یکی از شرکت‌های بزرگ نظیر "جی‌ال‌ایکس" ادغام بشن. فی‌المجلس شاید خنده‌دار بنظر برسه امّا همین پیوندمقدّس می‌تواند سکوی پرتابی باشد برای هردو کمپانی‌، والله‌اعلم✋?