خانهاخبار
شماتیکی از طراحی یک آیپد مجهز به فیس آیدی لو رفت

شماتیکی از طراحی یک آیپد مجهز به فیس آیدی لو رفت

به دنبال تصاویر منتشر از دفترچه راهنمای آیپد ایر 4، حالا عکس دیگری افشا شده که دستگاهی با برخورداری از فیس آیدی را نشان می‌دهد.
۱۳۹۹/۶/۱۱

چندی پیش در خبری به شما گفتیم که اپل احتمالا می‌خواهد آیپد ایر ۴ را با طراحی جدیدی به بازار بفرستد. در آن مطلب آیپد اپل نمایشگری تمام صفحه با حسگر اثر انگشت جانبی و درگاه USB-C داشت. حالا شماتیک جدیدی به سطح اینترنت راه پیدا کرده که تقریبا همان دستگاه را این بار با فیس آیدی نشان می‌دهد.

بعید به نظر می‌رسد که اپل فیس آیدی را در آیپدی با قیمت پایه تقریبا ۳۰۰ دلاری ارائه کند. بنابراین این طراحی می‌تواند مربوط به پروتوتایپ اولیه تبلت اپل بوده باشد یا نسخه دیگری از آیپد در نظر گرفته شده که قرار است با قیمت بالاتری همراه با آیفون ۱۲ معرفی شود.

آیپد ایر ۳ و آیپد نسل ۷ هر دو نیازمند به‌روزرسانی هستند، بر همین اساس می‌توانیم تصویر زیر را متعلق به آیپد نسل ۸ بدانیم. در این صورت تفاوت میان ماژول بیومتری دستگاه قابل توجیه است و اپل هم می‌تواند این تفاوت را بین یک دستگاه ۳۲۹ دلاری با یک دستگاه ۴۹۹ دلاری تبیین کند. این تصویر توسط وب‌سایت 91mobiles منتشر شده است.

فعلا چاره‌ای نداریم جز این که تا رویداد بعدی اپل در ماه سپتامبر یا اکتبر صبر کنیم. پیش‌بینی می‌شود که در این رویداد از محصولات زیادی رونمایی شود. بخشی از این دستگاه‌ها شامل چهار آیفون جدید، دو آیپد جدید و یک اپل واچ جدید خواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)