خانهاخبار
هوآوی از نسخه جدید میت‌بوک ایکس رونمایی کرد

هوآوی از نسخه جدید میت‌بوک ایکس رونمایی کرد

لپ‌تاپ جدید و پیشرفته هوآوی شامل جدیدترین فناوری‌ها و نوآوری‌ها این شرکت است و قابلیت‌های جذابی را برای طرفداران این برند ارائه می‌کند.
۱۳۹۹/۵/۳۰

ساعتی پیش، هوآوی در مراسمی از میت‌بوک ایکس جدید خود رونمایی کرد. مدیرعامل این شرکت، یو چنگ‌دانگ، در این مراسم ابتدا به ارزیابی عملکرد موفق این سری در بازار چین پرداخت. طبق ادعای او، هوآوی ۱۶.۹ درصد از بازار لپ‌تاپ چین را در دست گرفته است. اولین نوت‌بوک این شرکت در سال ۲۰۱۶ به بازار آمد و حالا امروز نوبت به جدیدترین لپ‌تاپ پرچمدار آن‌ها از سری میت‌بوکس ایکس رسیده است.

image

هوآوی میت‌بوک ایکس از اولین نمایشگر تمام صفحه شناور بازار با رزولوشن 3K و پنل لمسی استفاده می‌کند. تراکم پیکسل این نمایشگر ۲۷۸ پیکسل بر اینچ است و نسبت صفحه به بدنه آن ۹۰ درصد اعلام شده. وزن این دستگاه ۱ کیلوگرم و ابعاد صفحه نمایش آن با نسبت ۳:۲ از ورق A4 کوچک‌تر است. این صفحه با رزولوشن ۳۰۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل از پنل LTPS بهره می‌برد و صدردصد طیف رنگی sRGB را پوشش می‌دهد. هوآوی می‌گوید نسخه جدید میت‌بوک ایکس در چهار رنگ نقره‌ای یخی، آبی میان‌ستاره‌ای، سبز کوهستانی و شکوفه آلبالویی به فروش می‌رسد.

image

نمایشگر میت‌بوکس ایکس از قابلیت پیشرفته‌ای برای محافظت از چشم برخوردار است. این شرکت با ترکیبی از روش‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری سعی می‌کند پرتوهای آبی مضر را فیلتر کند. این قابلیت به کاربر کمک می‌کند تا برای مدت زمان طولانی‌تری قادر به استفاده از لپ‌تاپ باشد. بدنه دستگاه از آلیاژ خاصی از منیزیم و آلومینیوم ساخته شده که معمولا در صنایع هوایی به کار می‌رود. این بدنه با ریخته‌گری و CNC آن‌قدر سبک و خوش‌دست شده که به‌راحتی می‌توانید آن را حمل کنید یا در دست بگیرید.

image

لپ‌تاپ جدید هوآوی برای نخستین بار از ترک‌پدی با قابلیت تشخیص فشار بهره می‌برد. این شرکت می‌گوید فرقی نمی‌کند که کجا را کلیک می‌کنید، چون ترک‌پد آن‌ها می‌تواند به‌دقت به فشارها واکنش نشان دهد. به‌علاوه، می‌توانید از فناوری NFC هم در تاچ‌پد استفاده کنید. این قابلیت برای شرایطی که از چند نمایشگر استفاده می‌شود مناسب است.

image

قابلیت همکاری چندصفحه‌ای (Multi-Screen Collaboration) یکی از ویژگی‌های برجسته میت‌بوک است که در این دستگاه بهبود یافته. این قابلیت اجازه می‌دهد که گوشی را در کنار کامپیوتر قرار دهید و از هر دو سیستم بر روی یک نمایشگر استفاده کنید. میت‌بوک ایکس از قابلیت اشتراک‌گذاری هوآوی بهره می‌برد تا به‌راحتی بتواند بین پایانه‌ها و صفحات مختلف کار کند. این لپ‌تاپ قادر است به‌طور مستقیم از اپلیکیشن‌های موبایل و تماس‌های صوتی و ویدیویی استفاده کرده و فایل‌ها را ویرایش نماید.

image

میت‌بوک ایکس قابلیت سوایپ جدیدی با سه انگشت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که با آن می‌تواند اسکرین‌شات تهیه کند. افزون بر این، اگر متنی در اسکرین‌شات وجود داشته باشد، سیستم به‌طور خودکار آن را شناسایی و به متن دیجیتالی تبدیل می‌کند. این لپ‌تاپ از وای‌فای ۶ و بلوتوث ۵.۰ بهره می‌برد.

محصول جدید هوآوی چهار بلندگو دارد که امکان استفاده از صدای سه‌بعدی را فراهم می‌کنند. به‌علاوه، الگوریتم‌های جدیدی طراحی شده تا تجربه صوتی ساراند را ارتقا ببخشد. میت‌بوک ایکس حسگر اثر انگشت دارد و این حسگر زیر دکمه پاور قرار گرفته است. وب‌کم این لپ‌تاپ درون کیبورد آن جاسازی شده تا نه تنها باعث ایجاد حاشیه در اطراف نمایشگر نشود، بلکه حریم خصوصی کاربر را افزایش دهد.

میت‌بوک ایکس از نسل دهم پردازنده‌های اینتل استفاده می‌کند. مدل پیشرفته این لپ‌تاپ با پردازنده Core i7-10510U به بازار می‌آید که ۴ هسته دارد و می‌تواند ۸ رشته دستورالعمل را مدیریت کند. سرعت کلاک این پردازنده در بالاترین حالت به ۴.۹ گیگاهرتز می‌رسد. میت‌بوک ایکس ۸ یا ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی SSD دارد.

image

محصول جدید هوآوی از دو درگاه USB-C استفاده می‌کند. شارژر این لپ‌تاپ ۶۵ واتی است و ۹۴ گرم وزن دارد، بنابراین به‌راحتی می‌توانید آن را با خود حمل کنید. عمر باتری میت‌بوکس ایکس برای تماشای ویدیو به ۹ ساعت می‌رسد.

هوآوی این دستگاه را در مدل ۸ گیگ رم + ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی + Core i5 با قیمت ۱۱۵۶ دلار، در مدل ۱۶ گیگ رم + ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی + Core i5 با قیمت ۱۳۰۰ دلار و در مدل ۱۶ گیگ رم + ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی + Core I7 با قیمت ۱۴۴۵ دلار روانه بازار می‌کند. تمامی مدل‌ها از تاریخ ۲۴ اوت مصادف با ۳ شهریور عرضه می‌شوند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)