خانهاخبار
مایکروسافت رسما تاریخ عرضه و قیمت سرفیس Duo را اعلام کرد

مایکروسافت رسما تاریخ عرضه و قیمت سرفیس Duo را اعلام کرد

تلفن هوشمند جدید مایکروسافت بالاخره پس از مدت‌ها انتظار به‌زودی به بازار می‌آید و تاریخ عرضه آن خیلی زودتر از چیزی است که قبلا از سوی این شرکت اعلام شده بود.
۱۳۹۹/۵/۲۳

یکی از موردانتظارترین تلفن‌های هوشمند چند سال اخیر سرانجام پس از ۱۰ ماه به‌طور کامل رونمایی شد. مایکروسافت اکتبر سال گذشته از سرفیس Duo پرده برداشت و اعلام کرد که این محصول را در تعطیلات پایان سال ۲۰۲۰ روانه بازار می‌کند. حالا بالاخره تاریخ عرضه این گوشی اعلام شده است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، سرفیس Duo زودتر از موعد برای عرضه آماده شد و قرار است رسما در تاریخ ۱۰ سپتامبر مصادف با ۲۰ شهریور وارد بازار آمریکا شود. انتظار می‌رود که پیش‌فروش این دستگاه از امروز در وب‌سایت رسمی مایکروسافت و چند فروشگاه دیگر آغاز گردد، هرچند هنوز اطلاعیه‌ای در این رابطه صادر نشده است.

چند وقت پیش شایعه‌ای منتشر شده بود که می‌گفت سرفیس Duo در بازار ایالات متحده از طریق اپراتور AT&T به‌فروش می‌رسد. قیمت این دستگاه رسما ۱۳۹۹ دلار اعلام شده و قرار است فروشگاه‌هایی مثل بست‌بای نیز آن را عرضه کنند. با وجود این که قیمت سرفیس Duo کمتر از قیمت قابل انتظار برای گلکسی زد فولد ۲ است، ولی همچنان به‌عنوان اولین پرچمدار این شرکت پس از سال‌ها دوری از بازار موبایل گران به نظر می‌رسد.

سرفیس Duo از 5G پشتیبانی نمی‌کند و به پردازنده سال گذشته کوآلکام یعنی اسنپدراگون ۸۵۵ مجهز شده است. این گوشی ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. موبایل مایکروسافت از دوربینی ۱۱ مگاپیکسلی بهره می‌برد و یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. پنل‌های دوگانه این گوشی هر کدام ۵.۶ اینچی هستند و می‌توانند همراه با یکدیگر یا مستقل از هم کار کنند.

این دو صفحه در کنار یکدیگر تشکیل پنلی ۸.۱ اینچی را می‌دهند که لولایی ۳۶۰ درجه‌ای بین آن‌ها قرار دارد. منتها حاشیه‌های نسبتا زیادی اطراف نمایشگر این دستگاه به چشم می‌خورد. موبایل سرفیس ۲۵۰ گرم و ضخامت آن فقط ۴.۸ میلی‌متر است. به همین دلیل است که دستگاه مذکور از باتری کم‌ظرفیتی استفاده می‌کند. ولی حداقل می‌توانیم خوشحال باشیم که شارژر این گوشی ۱۸ واتی است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)