خانهاخبار
تصاویر Mi 10 Ultra شیائومی با قدرت زوم 120 برابری منتشر شد

تصاویر Mi 10 Ultra شیائومی با قدرت زوم 120 برابری منتشر شد

عکس‌هایی از نمایش پشتی گوشی هوشمند می 10 اولترا پیش از معرفی رسمی منتشر شد.
۱۳۹۹/۵/۲۱

مسئولان شیائومی در حال آماده‌سازی خود برای رویداد امروز هستند. اتفاقی که در آن، شاهد رونمایی از پرچمدار جدید این کمپانی با نام می 10 اولترا خواهیم بود. به عنوان یکی از بزرگ‌ترین قابلیت‌های آن، می‌توان به امکان زوم دیجیتال 120 برابری اشاره کرد.

امروز تولد ده سالگی برند شیائومی است و آن ها قصد دارند تا این اتفاق هیجان انگیز را با معرفی محصولی درجه یک و پیشرفته جشن بگیرند. مطمئنا برای افزایش فروش و همچنین به عنوان هدیه، مواردی نیز به همراه آن در اختیار خریداران قرار گیرد.

البته نامی که در نهایت برای این محصول انتخاب خواهد شد، هنوز به صورت قطعی مشخص نیست. برخی منابع از می 10 پرو اولترا حکایت دارند و بعضی افراد نیز همان می 10 اولترا را برای آن انتخاب کرده‌اند. در تصاویر منتشر شده، به نام Mi 10 Ultra اشاره شده است. بذا باید منتظر بمانیم و ببینیم که در نهایت چه نامی برای این گوشی هوشمند جذاب انتخاب خواهد شد.

تصاویر نمایش پشتی می 10 اولترا را در تصاویر زیر شاهد هستیم. در یکی از این عکس‌ها، تصویر جعبه محصول نیز دیده می‌شود.

image

 

اگر با دقت به پشت بدنه دستگاه نگاه بیاندازید، عبارت 120X که به زوم دیجیتال دوربین این دستگاه اشاره دارد را به وضوح روی ماژول مربوط به دوربین مشاهده می‌کنید. این گزینه مربوط به لنز پریسکوپ است که با رنگی متفاوت (نقره‌ای) مشخص شده است.

اگر نگاهی به باقی لنزهای دوربین بیاندازید، می‌بینید که آن ها در فضایی مشکی رنگ قرار گرفته‌اند و لنز پریسکوپ به صورت کامل از آن ها جدا شده است. همچنین یک فلاش LED سه گانه نیز در کنار آن ها جای خوش کرده است.

با نگاه موشکافانه‌تر به این تصاویر، با دو رنگ از می 10 اولترا مواجه می‌شویم که یکی از آن ها نقره‌ای و دیگری، مشکی شفاف بوده و اجزای داخلی آن از این طریق مشخص شده است.

متأسفانه در این تصاویر، اثری از قسمت جلویی بدنه گوشی دیده نمی‌شود و به این ترتیب، نمی‌توان هیچ گونه سخنی در این مورد به میان آورد. پیش بینی می‌شود که Mi 10 Ultra شیائومی به دوربین سلفی تعبیه شده درون نمایشگر مجهز باشد که باید منتظر ماند و دید که این شایعه تا چه اندازه به واقعیت نزدیک خواهد بود.

 

اما اگر چنین چیزی صحت داشته باشد، می 10 اولترا اولین تلفن هوشمندی خواهد بود که به این قابلیت جذاب و هیجان انگیز مجهز شده است.

شیائومی و اوپو چندی پیش، دمویی از دوربین تعبیه شده درون نمایشگر را به نمایش گذاشتند. اما هیچ کدام از آن ها تا به حال محصولی که به این ویژگی مجهز باشد را معرفی نکرده‌اند و به همین دلیل، رونمایی از این اسمارت فون تا حد زیادی توجه اهالی دنیای تکنولوژی را به سمت خود جلب کرده است.

پیش بینی می‌شود که می 10 اولترا به پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس مجهز باشد و طبق گزارش 91mobiles، هشت، دوازده و شانزده گیگابایت رم نیز مکمل آن خواهد بود.

مدل ابتدایی با هشت گیگابایت رم به حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی مجهز بوده و مدل‌های دوازده و شانزده گیگابایتی به ترتیب از حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایتی برخوردار خواهند بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)