خانهاخبار
ساند بار جدید ال جی، شما را متحیر خواهد کرد

ساند بار جدید ال جی، شما را متحیر خواهد کرد

ساند بار GX جدید ال جی به صورت رسمی معرفی شد.
۱۳۹۹/۴/۲۰

کمپانی ال جی امروز از ساندبار جدید خود با نام GX Sound Bar رونمایی کرد. این محصول به راحتی با تلویزیون‌های OLED جدید GX Gallery که اخیرا معرفی شده است، ست خواهد شد.

این ساند بار به گونه‌ای طراحی شده است که تجربه‌ای مثال زدنی هنگام گوش دادن به موسیقی یا صداهای مختلف به کاربر القاء می‌شود. سازگاری این محصول با تلویزیون‌های پیشرفته و بالا رده ال جی که در بازار موجود هستند، فوق‌العاده است.

گواهی Hi-Res Audio که برای ساند بار جدید ال جی صادر شده، شاهد کیفت بالای صدای خروجی این محصول است. به کمک قابلیت هوشمند AI Sound Pro ال جی، محیط زندگی شما به صورت کامل توسط این ساند بار شناسایی شده و به این ترتیب، بهترین خروجی صدای ممکن در اختیار شما گذاشته می‌شود. چنین سیستمی برای اطمینان از کیفیت بالای صدا طراحی و توسعه یافته است.

همان طور که از یک محصول رده بالا و پریمیوم انتظار داریم، هر دو سیستم دالبی اتموس و DTS:X برای این محصول در نظر گرفته شده است که صدای سه بعدی را به گوش شنونده می‌رساند. سیستم دالبی ویژن و 3K نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که به این ترتیب، بهترین کیفیت تصویر و صدا هنگام پخش فیلم‌های سینمایی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

ساند بار جدید ال جی از روش‌های جدید ارتباطی از جمله بلوتوث و eARC نیز بهره می‌برد. به کمک افزایش پهنای باند، فرمت‌های صوتی مختلف با بالاترین فرکانس و کیفیت ممکن پخش خواهند شد. از آن جایی که از دالبی اتموس و DTS:X نیز به صورت همزمان پشتیبانی می‌شود، به این ترتیب شاهد تفاوت‌های زیادی با محصولات مشابه هستیم. هنوز صحبتی در مورد پشتیبانی از آمازون الکسا یا گوگل اسیستنت به میان نیامده، اما اگر از تلویزیون ال جی استفاده می‌کند، هر دو مورد را در اختیار خواهید داشت.

image

 

ساند بار LG GX به گونه‌ای طراحی شده تا با تلویزیون‌های اولد GX سازگار باشد. زبان طراحی هر دو محصول کاملا به یکدیگر شباهت دارد. مشخصات این محصول از نظر ابعاد به صورت زیر است:

  • ارتفاع: 15.24 سانتی متر
  • طول: 144 سانتی متر
  • عمق: 3.17 سانتی متر

ساند بار جدید LG GX از بیستم جولای مصادف با سی‌ام تیر ماه به صورت جهانی و در کلیه فروشگاه‌هایی که محصولات خانگی ال‌جی را عرضه می‌کنند، در دسترس خریداران خواهد بود. قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول 1299 دلار است که با احتساب مبلغ فعلی دلار در این لحظه (18 تیر، ساعت 14:20) و بدون احتساب مالیات، عوارض گمرک و سایر مبالغ، چیزی حدود 28 میلیون و 830 هزار تومان برای خریداران آب می‌خورد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)