خانهاخبار
اولین تصاویر زنده از گلکسی نوت 20 و تاریخ عرضه آن فاش شد

اولین تصاویر زنده از گلکسی نوت 20 و تاریخ عرضه آن فاش شد

افشاگری در شبکه اجتماعی توئیتر چند تصویر زنده از گلکسی نوت 20 را منتشر کرده و در گزارشی دیگر یک رسانه کره‌ای تاریخ عرضه این خانواده را لو داده است.
۱۳۹۹/۴/۱۸

سری گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ به احتمال زیاد در تاریخ ۱۵ مرداد معرفی می‌شود. این رویداد بسیار شلوغ خواهد بود، چون قرار است علاوه بر دو یا سه مدل جدید نوت ۲۰ شاهد رونمایی از گلکسی فولد ۲ و گلکسی زد فلیپ 5G هم باشیم. پیش‌تر رندرهایی از گلکسی نوت ۲۰ منتشر شده بود. حالا اولین تصاویر زنده از گلکسی نوت ۲۰ پلاس الترا را می‌بینیم و به شما می‌گوییم که محصولات جدید سامسونگ احتمالا در چه تاریخی وارد بازار می‌شوند.

image

افشاگری به نام JimmyIsPromo در صفحه توئیتر خود چند تصویر زنده از نسخه مشکی گلکسی نوت ۲۰ الترا را منتشر کرده است. در این تصاویر ماژول دوربین و قاب عقب با پرداختی براق دیده می‌شود. انتظار می‌رود که سری گلکسی نوت ۲۰ رنگ‌های جدیدی مثل رنگ مسی/برنزی هم داشته باشد.

image

ماژول دوربین گلکسی نوت ۲۰ شامل ۳ لنز است که سومی (در پایین) لنزی از نوع پریسکوپ خواهد بود. با این حال ما در این ماژول مثل مدل گلکسی اس ۲۰ الترا عبارت Space Zoom 100X را نمی‌بینیم. افشاگر تصاویر موجود همچنین می‌گوید قلم S Pen و بلندگوی دستگاه در سمت چپ درگاه USB-C قرار می‌گیرد. از آن سو، دکمه‌های تنظیم صدا و پاور برخلاف سری نوت ۱۰ به سمت راست منتقل می‌شوند.

در گزارشی دیگر، خبرگزاری ETNews کره جنوبی اعلام کرده که سری گلکسی نوت ۲۰ در تاریخ ۲۱ اوت مصادف با ۳۱ مرداد راهی بازار می‌شود. البته این تاریخ برای عرضه در بازار کره اعلام شده، اما پرچمداران سامسونگ احتمالا در سایر بازارها هم در همین تاریخ به بازار می‌آیند. با این حال، مشخص نیست که گلکسی فولد ۲ و گلکسی زد فلیپ 5G هم در همین روز عرضه می‌شوند یا نه. گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که عرضه گوشی‌های تاشوی سامسونگ به ماه سپتامبر موکول خواهد شد.

خبرگزاری ETNews همچنین می‌گوید که سری آیفون ۱۲ در ماه اکتبر وارد بازار کره جنوبی می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهدی دولتی نژاد

۱۳۹۹/۴/۱۹
کاش پولمون مثل رول توالت نبود .یکم ارزش داشت .الان اکثر گوشی های خوب دنیا به پول ما بالای 30میلیون هست . خدا باعث ش لعنت کند. یه کارگر از کجاش بیاره یک گوشی متوسط الان 10میلیون های 15 اگه یکم پیشرفته باشه 15الی30باید پول بده. لعنت بر. پدر.....مادر باعث ش