خانهاخبار
لینکدین وعده داد باگ دسترسی به کلیپ‌بورد آیفون را حل کند

لینکدین وعده داد باگ دسترسی به کلیپ‌بورد آیفون را حل کند

به دنبال گزارش‌هایی که مبنی بر دسترسی دائمی اپلیکیشن لینکدین به کلیپ‌بورد آیفون منتشر شده بود، این شرکت قول داد که به‌زودی این «باگ» را برطرف خواهد کرد.
۱۳۹۹/۴/۱۴

با عرضه قابلیت‌های حریم خصوصی جدید اپل در iOS 14 دست بسیاری از اپلیکیشن‌ها رو شده است. در iOS 14 قابلیتی وجود دارد که نشان می‌دهد چه اپلیکیشن‌های در حال استفاده از دوربین، میکروفن یا ثبت اطلاعات کلیپ‌بورد شما هستند. کلیپ‌بورد حافظه‌ای در داخل دستگاه است که اطلاعات کپی‌شده توسط شما در آن ذخیره می‌شود. به دنبال اپلیکیشن‌هایی مثل تیک‌تاک، توئیتر، استارباکس، اووراستاک و AccuWeather که به ثبت اطلاعات کلیپ‌بورد کاربران متهم شده بودند، حالا نوبت به لینکدین رسیده تا با اتهام مشابهی روبرو شود.

طبق گزارش‌ها ظاهرا این اپلیکیشن محتویات کلیپ‌بورد کاربران را بررسی می‌کند. البته لینکدین مدعی است که این مسئله یک باگ بوده و به‌صورت عمدی پیاده‌سازی نشده است. علاوه بر این، آن‌ها می‌گویند محتویات کلیپ‌بورد را ذخیره یا به جایی ارسال نمی‌کنند. با این حال، در روزهای آتی اصلاحی برای این مشکل منتشر خواهد شد.

پیش‌تر تیک‌تاک هم گفته بود که دلیل بررسی کلیپ‌بورد کاربران مکانیزمی به منظور تشخیص کلاه‌برداری است و این شرکت هرگز محتویات کلیپ‌بورد افراد را ذخیره نمی‌کند. با این حال، آن‌ها هم وعده دادند که این مشکل را در آپدیتی برطرف کنند تا نگرانی کاربران از بین برود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)