خانهاخبار
به‌روزرسانی آزمایشی MIUI 12 برای Redmi Note 8 و Note 7 Pro عرضه شد

به‌روزرسانی آزمایشی MIUI 12 برای Redmi Note 8 و Note 7 Pro عرضه شد

آپدیت جدید رابط کاربری می یو آی 12 برای برخی محصولات شیائومی ارائه شد.
۱۳۹۹/۴/۱۴

امروز بعد از ارائه نسخه عمومی آزمایشی برای گوشی هوشمند ردمی نوت 8 پرو، شاهد آن بودیم که نسخه آزمایشی عمومی MIUI 12 برای دو گوشی دیگر با نام‌های Redmi Note 8 و Redmi Note 7 Pro نیز در اختیار کاربران در کشور چین قرار گرفت. این آپدیت با شماره ساخت MIUI 12.20.7.3 همراه خواهد بود و تنها در دسترس افرادی قرار گرفته است که در برنامه تست نسخه‌های آزمایشی MIUI 12 شرکت کرده‌اند.

کمپانی شیائومی به تازگی وارد فاز دوم عرضه نسخه آزمایشی MIUI 12 شده است و بعد از ردمی نوت 8 پرو، حالا نوبت به ردمی نوت 8 و ردمی نوت 7 پرو رسیده است. با وجود این که عرضه آپدیت‌های نرم‌افزاری برای این رابط کاربری با سرعت فوق‌العاده پایینی انجام می‌شود، اما چنین رویدادی به هر صورت در حال اتفاق افتادن است.

بر اساس گزارشی که توسط AdimorahBlog و در راستای نشست محرمانه با مسئولان توزیع آپدیت‌های نرم‌افزاری شیائومی منتشر شده، بروزرسانی آزمایشی MIUI 12 از امروز در اختیار دارندگان Redmi Note 7 Pro و Redmi Note 8 قرار گرفته است. در حال حاضر، این آپدیت مخصوص کاربران کشور چین ارائه شده و بد نیست بدانید که بروزرسانی یاد شده به هیچ عنوان جنبه عمومی نداشته و تنها مخصوص کاربرانی که در حال تست نسخه‌های آزمایشی بوده و در این طرح ثبت نام کرده‌اند، ارائه شده است.

image

دو محصول یاد شده، آپدیت جدید رابط کاربری را با شماره ساخت MIUI 12.20.7.3 و به صورت OTA دریافت خواهند کرد. این اولین باری نیست که آپدیت نسخه آزمایشی MIUI 12 برای ردمی نوت 8 عرضه می‌شود. اگر به یاد داشته باشید، حدودا دو هفته پیش بود که اولین نسخه آزمایشی این رابط کاربری با شماره ساخت MIUI 12.20.6.18 به صورت آزمایشی برای گوشی هوشمند مذکور ارائه شد که البته استفاده کنندگان از آن، بر این باور بودند که این نسخه از باگ‌های بسیاری زیادی برخوردار است و به این ترتیب مسئولان شیائومی این نسخه را به سرعت از روی سرورهای خود حذف کردند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

Amir

۱۴۰۰/۱/۲۶
سلام گوشی بنده ردمی نوت هشت تی هست و خود به خود شارژ خالی میکنه و در قسمت battery usage که نگاه کردم دو برنامه cell stanbay و phone idle بیشترین مصرف باتری داره و این دو برنامه باعث خالی شدن باتری میشه مشکل کجاس ایا با فلش کردن گوشی میشه مشکل را برطرف کرد

مهدی

۱۳۹۹/۸/۱۵
سلام گفتین miul12فقط تو چین هستش که جهانی میشه کی به ایران میاد

مهدی

۱۳۹۹/۷/۱۰
سلام
من Redmi note 7 pro دارم. ولی آپدیت MIUI 12 رو نداده برام
چرا؟

علی

۱۳۹۹/۷/۴
باسلام تو مطالب بالا نوشتین می یو ای 12.20.6اومده برای ردمی نوت 8این اپدیت برای گوشی من نیومده گوشی من گلوبال هست تو قسمت منطقه ک انتخاب کردم تاثیر داره

Sajad

۱۳۹۹/۶/۲۴
سلام خواستم بدونم این آپدیت در حال حاظر برای ردمی نوت 8 اومده یا خیر
با تشکر از سایت خوبتون