خانهاخبار
گلکسی S20 لایت برای عرضه در حوالی CES 2021 در دست تولید قرار دارد

گلکسی S20 لایت برای عرضه در حوالی CES 2021 در دست تولید قرار دارد

مطابق گزارش‌های جدید، سامسونگ در حال کار روی دستگاهی مشابه گلکسی S10 لایت برای خانواده S20 است که امسال ممکن است با نامی تازه در حوالی زمانی نمایشگاه CES 2021 معرفی شود.
۱۳۹۹/۳/۲۴

در میان گلکسی نوت ۲۰، نوت ۲۰ پلاس (شاید نوت ۲۰ الترا)، گلکسی فولد ۲ و شمار دیگری از گوشی‌های قدرتمند سری گلکسی A، بسیاری منتظر یک گوشی خاص هستند که نمونه آن پارسال برای اولین بار معرفی شد و قابلیت‌های جالب توجهی داشت. به‌گزارش منابع آگاه، نشریه‌ها و افشاگران امسال نیز نسخه‌ای ارزان‌تر از پرچمداران اصلی سامسونگ معرفی می‌شود.

وب‌سایت SamMobile تایید کرده که نسخه‌ای ضعیف‌تر از گلکسی اس ۲۰ در ماه‌های آتی معرفی می‌شود. این موضوع به نحوی توسط مکس واین‌باخ از XDA Developers و راس یانگ، تحلیل‌گر زنجیره تامین، تایید شده است. با وجود این که هنوز چیزی قطعی نیست، ولی این دستگاه احتمالا با نام گلکسی S20 FE یا S20 Fan Edition در ماه دسامبر ۲۰۲۰ یا ژانویه ۲۰۲۱ معرفی می‌شود.

این اسامی ما را به یاد سال ۲۰۱۷ می‌اندازد که طی آن سامسونگ از تلفن هوشمندی به نام گلکسی نوت FE edition رونمایی کرد. آن دستگاه نسخه‌ای مشابه گلکسی نوت ۷ بود که باتری کوچک‌تری داشت. با این حال، این احتمال وجود دارد که نام فوق صرفا با کاربرد داخلی در نظر گرفته شده باشد، و محصول یادشده با نام گلکسی S20 لایت به بازار بیاید.

با توجه به این که از گلکسی S20 FE در دو مدل با شماره‌های SM-G780 و SM-G781 یاد شده، منطقی‌تر است که نام این گوشی گلکسی S20 لایت باشد، چون این شماره‌ها شباهت بیشتری به گلکسی S10 لایت دارند که از شماره مدل SM-G770 استفاده می‌کرد. گفتنی است که دو شماره فوق مربوط به نسخه‌های آمریکایی و بین‌المللی دستگاه مذکور است. نسخه آمریکایی این گوشی با پشتیبانی از 5G و نسخه بین‌المللی در دو نسخه با پشتیبانی از 5G و صرفا 4G عرضه می‌شود.

متاسفانه فعلا اطلاعات زیادی درباره گلکسی اس ۲۰ لایت در دسترس نیست و فقط می‌دانیم که این گوشی از اندروید ۱۰، پوسته One UI 2.5 و حداقل ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. با توجه به پردازنده گلکسی اس ۱۰ لایت، انتظار داریم که اس ۲۰ لایت از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ به همراه حداقل ۶ گیگابایت رم استفاده کند. همچنین احتمالا نمایشگر ۶.۲ اینچی نسخه عادی گلکسی اس ۲۰ ارتقا خواهد یافت و خمیدگی‌های خود را از دست می‌دهد.

فعلا مشخص نیست که سامسونگ امسال هم با حضور در نمایشگاه CES این دستگاه را معرفی می‌کند یا نه. این نمایشگاه طبق اعلام متصدیان آن در دی ماه امسال برگزار می‌شود. نکته بعدی این که هنوز نمی‌دانیم گلکسی نوت ۲۰ لایت هم با این گوشی همراه خواهد شد یا خیر. فعلا باید منتظر باشیم تا نوت ۲۰ معمولی از راه برسد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)