خانهاخبار
نسخه آزمایشی اپلیکیشن Messages گوگل به قابلیتی جدید مجهز شد

نسخه آزمایشی اپلیکیشن Messages گوگل به قابلیتی جدید مجهز شد

اپلیکیشن Messages گوگل یکی از بهترین عناوین در این زمینه به حساب می‌آید.
۱۳۹۹/۳/۲۰

اپلیکیشن Messages گوگل بر خلاف بسیاری از نرم‌افزارهای تولید شده توسط غول دنیای جستجوگرها، به صورت پیش فرض روی تمامی محصولات اندرویدی نصب نشده است. این اپلیکیشن با پدشتیبانی از RCS Messaging، قابلتی رقابت شدیدی با سرویس iMessage اپل را دارا است. مهندسان گوگل در تلاش هستند تا ویژگی RCS Messaging را گسترش داده و آن را روز به روز بهتر از پیش کنند.

در کنار بهبود RCS Messaging، گوگل همچنین در حال تغییراتی در حوزه بصری اپلیکیشن Messages است. مهندسان گوگل به تازگی، یک کادر جستجو مانند Gmail را در اپلیکیشن Messages قرار داده‌اند که به کاربران اجازه می‌دهد تا به سادگی به سرچ در این اپلیکیشن پرداخته و تصاویر و ویدئوهای خود را به آسانی پیدا کنند.

image

 

کادر سرچ یاد شده در حال حاضر، برای کاربران نسخه آزمایشی اپلیکیشن Messages ارائه شده است و برای بهره گیری از آن، نیازی نیست تا اپلیکیشن خود را از طریق پلی استور آپدیت کنید. چرا که این ویژگی از سوی گوگل و تحت بروزرسانی در سرورهای این شرکت، در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

اگر شما اپلیکیشن Messages گوگل را روی گوشی هوشمند اندرویدی خود نصب نکرده‌اید و تمایل دارید تا کادر سرچ جدید را مورد آزمایش قرار دهید، می‌توانید ابتدا اپلیکیشن. Messages گوگل را از پلی استور دانلود و نصب کرده و سپس به عضویت گروه کاربران آزمایشی بپیوندید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)