خانهاخبار
آشنایی با قابلیت‌های مرورگر تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ

آشنایی با قابلیت‌های مرورگر تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ

تجهیز تلویزیون به سیستم عامل و اتصال تلویزیون‌ها به اینترنت قابلیت‌های متنوع و متعددی را در اختیار کاربران تلویزیون‌های هوشمند قرار داده است.
۱۳۹۹/۳/۱۹

نسل جدیدی که پای جعبه جادویی می‌نشیند این انتظار و توقع را دارد که مثل موبایل‌ها و تبلت‌ها با تلویزیون‌ خانه‌‌اش هم به دنیای مجازی متصل باشد و از برنامه‌ها و قابلیت‌های آن لذت ببرد. قابلیت‌هایی که همگی با در اختیار داشتن تلویزیون‌های هوشمند امکان پذیر شده است و تمامی کاربران می‌توانند از ویژگی‌های متنوع آن بهره ببرند.

حالا دیگر تلویزیون تنها وسیله‌ای برای تماشای فیلم و سریال، آن هم تنها از شبکه‌های تلویزیونی یا از روی حافظه‌‌های جانبی نیست و هر کسی با اتصال تلویزیون خود به اینترنت می‌تواند برنامه یا کار مورد علاقه‌اش را انجام دهد. از بازی آنلاین گرفته تا بررسی شبکه‌های اجتماعی، تماشای تلویزیون‌های اینترنتی و همینطور وبگردی که دنیایی از اطلاعات و وبسایت‌ها را در اختیار کاربر می‌گذارد.

image

این موضوع سبک تماشای تلویزیون و فیلم و سریال‌ها را هم به طور کامل تغییر داده است، امروزه با وجود تلویزیون‌های اینترنتی و پلتفرم‌های نمایش آنلاین ویدئو (VOD) هر کسی می‌تواند در هر زمانی که وقت و حوصله‌اش را دارد به تماشای فیلم و سریال مورد علاقه‌اش بنشیند و دیگر نیازی نیست تا حتما در یک ساعت و زمان خاص برنامه‌ای مشخص و ثابتی را تماشا کند.

در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ کاربران می‌توانند از طریق اپلیکیشن یا برنامه مرورگر (Browser) تلویزیون به دنیای وب متصل شوند و از سایت‌ها و پلتفرم‌های گوناگون استفاده کنند.

سیستم‌عامل منحصربه‌فرد تایزن سامسونگ دنیای جدیدی از مفهوم تلویزیون‌ هوشمند (Smart TV) را به کاربران عرضه کرده‌ است، در این تلویزیون‌ها تمامی برنامه‌ها در منوی اسمارت هاب (SMART HUB) قرار گرفته تا همه برنامه‌ها و موارد مورد نیاز پیش چشم کاربر باشد. رابط کاربری ساده منوی اسمارت هاب باعث شده تا کاربران در آسان‌ترین حالت ممکن بتوانند با برنامه‌ها کار کنند.

image

صفحه ابتدایی یا خانگی تلویزیون به گونه‌ای تنظیم شده تا تمامی موارد دلخواه و پرکاربرد افراد در کسری از ثانیه قابل دسترسی باشد. بنابراین در صفحه ابتدایی، قسمت‌هایی مثل تنظیمات کلی تلویزیون و بخش جستجوی برنامه‌ها در دسترس است.

مروگر در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ دروازه‌ای است به سوی جهان گسترده وب که می‌تواند انواع و اقسام محتواها را در اختیار کاربران بگذارد. کاربران می‌توانند از طریق مرورگر تلویزیون وارد وبسایت‌های VOD و تلویزیون‌های اینترنتی بشوند و با وارد کردن حساب کاربری خود در این پلتفرم‌ها به تماشای فیلم‌ و سریال‌های مورد علاقه‌شان بشینند.

قابلیت بوکمارک کردن در مرورگر  تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ به شما امکان می‌دهد در زمانی کوتاه به وبسایت‌های مورد علاقه و پرکاربرد دسترسی داشته باشید.

همچنین در زمان وبگردی یا بررسی شبکه‌های اجتماعی نیز قابلیت‌ Multi-Link Screen اجازه می‌دهد تا به طور همزمان برنامه‌ تلویزیونی خود را تماشا کنید. برای فعال کردن این گزینه کافیست به منوی تنظیمات تصویر بروید، با انتخاب گزینه Open Multi-Link Screen صفحه نمایش تلویزیون به دو بخش تقسیم می‌شود تا بتوانید همزمان که با مرورگر تلویزیون کار می‌کنید و مشغول وبگردی هستید، تماشای مسابقه ورزشی یا اخبار یا سریال در حال پخش را از دست ندهید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)