خانهاخبار
اولین دستبند هوشمند اوپو و هدست Enco W51 معرفی شدند

اولین دستبند هوشمند اوپو و هدست Enco W51 معرفی شدند

اوپو اولین دستبند هوشمند خود را در دو مدل با قابلیت‌های متنوع و قیمت پایین معرفی کرد. علاوه بر این، هدست بیسیم جدیدی به نام Enco W51 رونمایی شد که قابلیت حذف نویز دارد و عمر باتری آن 24 ساعت است.
۱۳۹۹/۳/۱۷

اوپو از اولین دستبند هوشمند خود رونمایی کرد و همراه آن از هدست بیسیم جدیدی پرده برداشت که Enco W51 نام دارد. Enco W51 مبتنی بر Enco W31 ساخته شده ولی بهبودهایی از جمله حذف نویز قوی‌تر را مدنظر قرار داده است. اوپو مدعی است که این دستگاه با کمک دو میکروفن می‌تواند نویزهای حداکثر ۳۵ دسیبلی را از بین ببرد. علاوه بر این، سه میکروفن دیگر هم در این دستگاه قرار گرفته که برای کاهش نویز در هنگام مکالمه استفاده می‌شوند. در مجموع هر گوشی Enco W51 شش میکروفن دارد.

image

وقتی این هدست را با موبایلی مثل اوپو رینو ۴ جفت می‌کنید که قابلیت تبادل بلوتوثی دوگانه دارد، می‌توانید از حالت تاخیر پایین بهره‌مند شوید. میزان تاخیر در این دستگاه می‌تواند تا ۴۷ میلی ثانیه پایین بیاید و در بدترین حالت ۹۴ میلی ثانیه خواهد بود. Enco W51 از استاندارد ضدآب IP54 برخوردار است تا در برابر باران و عرق مقاوم باشد. این گوشی با بلوتوث ۵.۰ قادر است ارتباط خود را تا فاصله ۱۰ متری حفظ کند.

image

کیس Enco W51 از هر دو حالت شارژ سیمی و بیسیم پشتیبانی می‌کند. با ۱۵ دقیقه شارژ می‌توانید حدود ۹ ساعت پخش موسیقی داشته باشید و برای شارژ کامل گوشی‌ها باید ۸۰ دقیقه صبر کنید. مجموع عمر باتری این دستگاه به همراه کیس آن ۲۴ ساعت است. هدست Oppo Enco W51 با قیمت ۷۰ دلار در سه رنگ سفید، لاجوردی و مشکی به فروش می‌رسد.

image

نخستین نسل از دستبند هوشمند اوپو در دو نسخه عرضه می‌شود: یکی مثل اکثر دستبندهای بازار است و دیگری بند متفاوت‌تری دارد که دارای یک حلقه فلزی است. دستبند اوپو از نمایشگری ۱.۱ اینچی با پوشش ۱۰۰ درصدی طیف رنگی DCI-P3 استفاده می‌کند. این دستبند به‌صورت پیش‌فرض حدود ۱۶۰ واچ فیس مختلف دارد.

دستبند اوپو تا عمق ۵۰ متری در برابر آب مقاوم است تا به‌راحتی بتوانید آن را به استخر ببرید. این دستگاه علاوه بر شنا، می‌تواند از ۱۱ فعالیت ورزشی دیگر پشتیبانی کند. Oppo Band قادر به ردیابی پیوسته ضربان قلب و پایش سطح اکسیژن خون است. این محصول می‌تواند بی‌نظمی‌های ضربان قلب و مشکلات خوابی که مربوط به اکسیژن خون باشند را به شما نشان دهد. دستبند اوپو می‌تواند تا ۸ ساعت به‌صورت پیوسته سطح اکسیژن خون شما را پایش کند.

image

با این حال، در حالت عادی می‌توانید ۱۴ روز روی عمر باتری این دستگاه حساب کنید. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه قابلیت دریافت نوتیفیکیشن از موبایل، کنترل موسیقی و هشدارهاست. افزون بر این، می‌توانید از NFC برای پرداخت‌های موبایلی استفاده کنید.

مدل عادی اوپو بند در دو رنگ مشکی و بنفش با قیمت ۲۸ دلار به فروش می‌رسد. اگر مدل دوم این دستگاه را بخواهید باید ۳۵ دلار بپردازید تا به دو نسخه مشکی و طلایی آن دسترسی پیدا کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)