خانهاخبار
سامسونگ از دو موبایل ارزان گلکسی M01 و گلکسی M11 رونمایی کرد

سامسونگ از دو موبایل ارزان گلکسی M01 و گلکسی M11 رونمایی کرد

غول کره‌ای دنیای موبایل امروز در هند از دو گوشی ارزان قیمت رونمایی کرد که دوربین سه‌گانه دارند و با قیمتی مناسب روانه بازار می‌شوند. در ادامه نگاهی به گلکسی M01 و گلکسی M11 می‌اندازیم.
۱۳۹۹/۳/۱۴

سامسونگ امروز از دو تلفن هوشمند جدید به نام‌های گلکسی M01 و گلکسی M11 در هند رونمایی کرد. این دو گوشی قرار است به‌طور مستقیم وارد رقابت با محصولات ارزان‌قیمت شیائومی و ریلمی شوند. کشور هند با توجه به جمعیت بالایی که دارد بازار مناسبی برای رقابت در گروه گوشی‌های اقتصادی است.

گلکسی M01 تنها در یک نسخه معرفی شده که ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد. قیمت این گوشی تقریبا معادل ۱۲۰ دلار است و در سه رنگ مشکی، آبی و قرمز عرضه می‌شود. گلکسی M11 در دو مدل با ۳ گیگابایت رم + ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید. قیمت این دو مدل به ترتیب ۱۴۶ و ۱۷۳ دلار است و در سه رنگ مشکی، آبی و بنفش عرضه می‌شود.

Galaxy M01

گلکسی M01 نمایشگری ۵.۷۱ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن +HD دارد که بالای آن ناچی قطره‌ای قرار گرفته است. این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۴۳۵ استفاده می‌کند و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسلی است. در قاب عقب گلکسی M01 دوربین سه‌گانه‌ای شامل یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی و دو لنز ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. انرژی این دستگاه از طریق یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود. گلکسی M01 از صدای دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند.

گلکسی M11 نمایشگر بزرگ‌تری با اندازه ۶.۴ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن +HD دارد که حاوی حفره‌ای برای میزبانی از یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی است. این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۴۵۰ استفاده می‌کند و یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع ۱۵ واتی برخوردار است. در قاب عقب گلکسی M11 نیز دوربین سه‌گانه‌ای قرار گرفته که شامل یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است.

Galaxy M11

هر دو گوشی جدید سامسونگ از اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI 2.0 بهره می‌برند. هر دو از دو سیم کارت، 4G LTE، وای فای، بلوتوث، شکاف کارت حافظه و جک ۳.۵ میلی متری هدفون پشتیبانی می‌کنند. گلکسی M11 درگاه USB-C دارد ولی گلکسی M01 از درگاه microUSB استفاده می‌کند و فاقد حسگر اثر انگشت است. حسگر اثر انگشت گلکسی M11 روی قاب عقب آن قرار دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)